• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Sekundærregulator

Ser etter en sekundærregulator. Helst tre utganger.

Evt så ser jeg etter en how-to på hvordan bygge egen.
 
Har 6 tappekraner
tenkte det var like greit å ha mulighet til å regulere hver enkelt.
Har også bestilt 6 stk shank i rustfritt stål

Må sende mail for å få prisen på frakt,
Den kom på $87.20 (747,- Nok)
Dyr frakt fra USA men grei nok pris totalt, trur det er lurt å gå for kvalitet og ikke noe jalla Kina greier på gasskoblinger.
 
Kikket litt på de. Må nok bli en kegconnection-løsning. Herlige manometere som bare går opp til 4 bar og store greier å skru på. Takk for tips
 
Har 6 tappekraner
tenkte det var like greit å ha mulighet til å regulere hver enkelt.
Har også bestilt 6 stk shank i rustfritt stål

Må sende mail for å få prisen på frakt,
Den kom på $87.20 (747,- Nok)
Dyr frakt fra USA men grei nok pris totalt, trur det er lurt å gå for kvalitet og ikke noe jalla Kina greier på gasskoblinger.

Hadde 6x regulator på en kegerator med 6 kraner tidligere. Hadde aldri 6 forskjellige trykk...
Hvis du vil ha europeisk kvalitet istf. jalla amerikansk([emoji4]) , er O.D.L-regulatorene som bl.a. Bryggselv selger gode.
Og hvis du skal kjøpe fra USA og ikke har bestilt ennå - sjekk fraktpris med JetCarrier. Pleier å være en del å spare.
 
Bestillte til jetcarrier nå, litt usikker på om det blir så mye billigere men det ble enklere.
Blir nok mye på samme trykk så sikkert overkill, men syntes det blir enklere, så slipper jeg å ha slanger på regulator og resten med forgreninger videre fra manifold, tenkte også det ville være tøft å vise manometer under hver kran :)
 
Hadde 6x regulator på en kegerator med 6 kraner tidligere. Hadde aldri 6 forskjellige trykk...
Hvis du vil ha europeisk kvalitet istf. jalla amerikansk([emoji4]) , er O.D.L-regulatorene som bl.a. Bryggselv selger gode.
Og hvis du skal kjøpe fra USA og ikke har bestilt ennå - sjekk fraktpris med JetCarrier. Pleier å være en del å spare.

Er de kegconnection jalla?
 
Er de kegconnection jalla?
Har ikke prøvd dem. Har sett litt ymse om Taprite på amerikanske fora. Sannsynligvis helt ok. Men jeg stoler mer på europeisk kvalitet sånn generelt, og jeg har aldri hatt problemer med de italienske regulatorene.
 
Har ikke prøvd dem. Har sett litt ymse om Taprite på amerikanske fora. Sannsynligvis helt ok. Men jeg stoler mer på europeisk kvalitet sånn generelt, og jeg har aldri hatt problemer med de italienske regulatorene.

Jeg fant noen fra KegCo som virker freshe, skal lese litt om de. Finner ingen fra ODL/Oxy.
 
Fikk høre at KegCO-regulatorene er skikkelig dårlige. Men hvis jeg delte opp ordet sekundærregulator i to, så fant jeg at brewshop i trheim har HIWI med 4x på linja. Så da var det bare å trykke bestill med en gang. Har hatt en HIWI i flere år og det er bra tysk kvalitet.
 
Tilbake
Topp