• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger meskeoppsett Igloo Marine 51L + Krabbegryte 36L

I påvente av oppdradering av utstyret selger jeg nå:

Igloo Marine 51L med hjemmelaget kobbermanifold, ny gjennomføring fra bryggselv og kuleventil (brukt ca. 15 batcher).
750,-

Krabbegryte 36L i børstet aluminium (brukt ca. 15 batcher)
250,-

[Bilder kommer]
 
Hei,
Ja, vi kan sikkert få til en ordning på leveranse til Karihaugen, dersom du sender meg en epost på kalfsnes@gmail.com så kan jeg sende deg bilder av kjøleboksen.
Er du interessert i krabbegryta også?

Mvh,
Kristian
 
Jeg kunne tatt gryta, men bor i skien:/ om du ikke har solgt den om litt får jeg heller se om jeg tar en oslotur.
 
Intercom skrev:
Jeg kunne tatt gryta, men bor i skien:/ om du ikke har solgt den om litt får jeg heller se om jeg tar en oslotur.

Ja, den må du gjerne kjøpe, si fra om du tar en Oslo tur så kan jeg se om den har blitt solgt eller ei.
Sender du meg en epost så kan du få noen bilder av den også.

Ikke hørt noe mer fra @joikakaka, så mulig kjøleboksen også er "up for grabs" dersom du er interessert i den?
 
Prøver å legge opp bilder på nytt, gryte blir hentet neste uke, men kjøleboksen med kobbermanifold og helt ny gjennomføring er fortsatt tilsalgs.

Edit: fikk til å legge opp bilder av en eller annen grunn... PS: se vedlagt bilde for liten skade i hanken på kjøleboksen.
 

Vedlegg

  • 02-DSC_0002-001.JPG
    02-DSC_0002-001.JPG
    18,6 KB · Sett: 610
  • 03-DSC_0003-001.JPG
    03-DSC_0003-001.JPG
    15,5 KB · Sett: 595
  • 07-DSC_0007-001.JPG
    07-DSC_0007-001.JPG
    6,4 KB · Sett: 586
  • 08-DSC_0008-001.JPG
    08-DSC_0008-001.JPG
    16,5 KB · Sett: 579
Da var krabbegryta solgt.

Kjøleboksen fortsatt tilsalgs dersom noe skulle være interessert, special vårpris 500,-
Har også en ekstra velbrukt kjøleboks jeg har brukt til "sparge water", kan få den med på kjøpet.
 
Tilbake
Topp