• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

selger min kjære nye kegerator!

Hei alle!

Jeg har vært hjemmebrygger lenge, men av en eller annen gang så hadde jeg ikke fått medlemskap her. Fint å være med!

Jeg selger min kegerator. Den har jeg bygget selv, men ser veldig bra ut synes jeg. Den er ca 120 høy, og rommer to Corneliusfat og gasstank, pluss masse rom til slanger og slikt. Det er også en hylle både i døra og øverst i kjøleskapet, som passer perfekt til oppbevaring av hhv gjærprøver og ølflasker. Hele systemet er nesten helt nytt; jeg installerte det hele for omtrent to måneder siden. Jeg flytter dessverre langt bort fra Norge, og må dermed finne den et nytt hjem!

noen spesifikasjoner:
- customlaget flate på topper i massivt eik er lakket med båtlakk og egner seg perfekt til oppbevaring av ølglass, og tåler vann.
- selve kjøleskapet fremstår som nesten helt nytt, bruker lite strøm og er den perfekte størrelsen til corneliusfatene (se bilde)
- jeg oppgraderte tappekranene til Perlick 525SS kraner. Disse er i rustfritt stål, er bedre konstruert ift drypping og skumdannelse, og er dessuten utrolig tøffe.
- det er montert hengelås på, men kan såklart fjernes hvis det er ønsket.


jeg vil helst selge alt som et sett, inkludert alle slangene, fatene, CO₂-flaske, manometer, splitter osv. Jeg gir en mye bedre pris for disse utstyr (også brukt i to måneder, bortsett fra fatene som jeg kjøpte brukt fra før av) enn det man får noe annet sted her til lands! Men det kan diskuteres.

Kegeratoren er i Oslo og må hentes av kjøperen!

Jeg anslår prisen til 4500 for alt sammen, men du får by det du tror det er verdt. kaka går til det høyeste budet!
 

Vedlegg

  • 2013-07-07 16.42.11.jpg
    2013-07-07 16.42.11.jpg
    933 KB · Sett: 962
  • 2013-07-07 16.44.23.jpg
    2013-07-07 16.44.23.jpg
    987,1 KB · Sett: 974
  • 2013-07-07 16.45.49.jpg
    2013-07-07 16.45.49.jpg
    1,1 MB · Sett: 951
  • 2013-07-07 16.44.07.jpg
    2013-07-07 16.44.07.jpg
    990,2 KB · Sett: 956
  • 2013-07-07 16.45.17.jpg
    2013-07-07 16.45.17.jpg
    984,5 KB · Sett: 951
Sløste akkurat bort pengene mine på ferie, ellers hadde jeg slått til. Det virker jo som akkurat det man har lyst å kjøpe når man tenker på å begynne på fat.
 
GuttØrn skrev:
Om Anders faller ifrå er eg interesert.. Bur i Oslo men er ute og reiser til mnd skiftet.....

Det er vel bare å by over   ;D

(Jeg hadde kjøpt det tvert hvis ikke bryggebudsjettet var sprengt nå  ::) )
 
Dessverre så har jeg ikke bil, og dermed ikke mulighet for å treffe noen halvveis  :( men jeg hjelper med å få inn i bilen!

Jeg her fått på PM bud på 4400, så det er the price to beat! Jeg vil selgen den helst før helga, så det er bare å slå til!

(og Tim, bryggebudsjettet etter min erfaring strekker litt lengre der det gjelder kjøp av kegerator:))
 
og ja, for å gjøre det enda mer frystende, jeg slenger med resten av mitt vesentlige humlereserve. Det har stått i fryseren siden i fjor høst, og de som er helblomst har jeg kjøpt direkte fra en kompis i Oregon hos Freshops. De er det beste humle jeg har brukt hittil! Har også noen uåpna 100gs pakker pellets fra bryggeland.

ca. 200g Simcoe (Freshops, helblomst)
ca. 50g Amarillo (Freshops, helblomst)
ca. 500g Centennial (Freshops, helblomst)
100g Simcoe (bryggeland, pellets)
100g Pacific Gem (bryggeland, pellets)

Skulle målt ut humla, men vekten min ga sitt siste pipp for en drøy uke sida.
 
Tilbake
Topp