• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selges: BB30 v2

Oppdal, Sør-Trøndelag. Kan sendes, vil tro den er under 10 kg så da er vel frakten 155,-.
 
Vet noen om bryggselv sin kjølespiral passer?

Edit: ser den gjør det nå. Følger kjølespiral med på kjøpet?
 
Sist redigert:
Ser jo nå at det er 2. generasjon...
Hvordan er denne i bruk, svir det seg fort i bunn?
Denne generasjonen har termostat den også, men ikke temperatur visning i front?
 
Nei, har ikke opplevd at det svir seg i bunnen, men brukte å være forsiktig med full varme med vørter i kjelen.
Forskjellen på denne og v3 er at denne har brytere for 1000 og 1500 watt, mens v3 har trinnløs regulering av effekt, og temperaturvisning. Termostaten er den samme.
 
Ser du bor på Jessheim. Jeg skal til Gardermoen på fredag og kan ta den med hvis du er interessert.
 
Ok, jeg skjønner.
Det kan være aktuelt, men ønsket meg egentlig 3. generasjon med tanke på reguleringen og temp visningen.
Er du villig til å gå ned i pris, så er det veldig aktuelt å møtes på fredag!
 
Jeg bruker selv BB30 Gen 2 og har ingen problemer med denne. Bruker uansett et termometer til måling som er mer nøyaktig
enn det som er innebygget. Det kan alltid svi seg i bunnen, på alle systemer, men dette er ikke noe problem å få bort
Systemet annbefales
 
Takk for tilbakemelding, agedal!


2000kr så kan jeg møte deg på Gardermoen på fredag, Amarillo! :)
Når er du der?
 
Den er forsåvidt kjekk å bruke som vannvarmer til skyllevann også, men ok, 2000,- cash på Gardermoen er en avtale. :)
Litt usikker på når jeg er på Gardermoen, men antar i fire-tiden. Sender deg tlf.nr. på pm så kan vi avtale nærmere på fredag.
 
Tilbake
Topp