• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

selges: ølkasser 12 x 0,5

Har en haug ølkasser som rommer 0,5 og litt større flasker, har pr nå 39, selges til 25,- om noen vil ha, evt avtaler pakkepris på større kjøp :)

Alle kjøp på 10+ belønnes med kassepris på 15,- da jeg driter i fortjeneste og vil bli kvitt disse raskest mulig :)

Kan hentes i tr.heim!

Send pm

slik ser kasse ut!
 

Vedlegg

  • Kasse.jpg
    Kasse.jpg
    206,7 KB · Sett: 321
Sist redigert:
er vel 29 igjen til Ketiljo, og bildet av den aktuelle kassetypen er lagt ut.

Kan kanskje klare å fiske opp 8 ekstra kasser eller noe i den dur.

Nå vil jeg veldig gjerne at folk avtaler en hente tid aller helst i kveld / Lørdag / Søndag innen 16:00.
får avtale videre, men de som kommer først får kasser, orker ikke å lagre langt ut i uka :)

og om noen har en flaske med godt hjemmebrygg å avse blir jeg ikke trist av det. :D kan ikke avse noe
selv da jeg er så godt som tom selv. men gir gjerne ei tilsvarende flaske tilbake for den som blir avsett. :D
 
er vel 29 igjen til Ketiljo, og bildet av den aktuelle kassetypen er lagt ut.

Kan kanskje klare å fiske opp 8 ekstra kasser eller noe i den dur.

Nå vil jeg veldig gjerne at folk avtaler en hente tid aller helst i kveld / Lørdag / Søndag innen 16:00.
får avtale videre, men de som kommer først får kasser, orker ikke å lagre langt ut i uka :)

og om noen har en flaske med godt hjemmebrygg å avse blir jeg ikke trist av det. :D kan ikke avse noe
selv da jeg er så godt som tom selv. men gir gjerne ei tilsvarende flaske tilbake for den som blir avsett. :D


Har gitt bort alle kassene, eller har du fortsatt noen igjen?
 
Skal se over i kveld, kan hende jeg må se meg nødt å selge fra meg noen til, sender deg pm i kveld i løpet av dagen om du er interessert :)
 
Må skuffe folk nå :) var en engangshendelse at jeg kom over en pallehandel av kasser :)

Det er jo rimelig enkelt å snekre fine kasser og som tips til sparsomme bryggere :)
De kassene er mye fetere enn mine plastkasser og ;)
 
Tilbake
Topp