Eirik KG
Norbrygg-medlem
Hei.
Gir bort et kombiskap med fryserdel, som kan brukes til gjæring, kombinert med en STC-1000 eller Inkbird.
Har brukt det til å gjære øl i et par år, men etter å ha gått over til 15-liters gjæringskar har det blitt overkill. I det siste har det ikke blitt noe særlig kaldere enn 8 grader, men det er jo godt nok for for de fleste gjærstammer. Har ikke sjekka om det er mulig å justere termostaten noe mer for å få det kaldere. Nå vil jeg bare ha det ut av huset.
Høyden er ca 160cm
Kan hentes i Kværnerbyen i Oslo.
Gir bort et kombiskap med fryserdel, som kan brukes til gjæring, kombinert med en STC-1000 eller Inkbird.
Kombiskap gis bort. Blir bare 8-10 grader | FINN torget
Må hentes. Litt slitt og skittent, noen ødelagte hyllefester, og blir ikke kaldere enn 8-10 grader. Men det funker. Jeg har brukt det til ølbrygging, og har derfor ikke trengt å ha det kaldere enn dette. Høyde ca 160 cm Trenger mest sannsynlig bare en justering eller reparasjon av termostat.
www.finn.no
Har brukt det til å gjære øl i et par år, men etter å ha gått over til 15-liters gjæringskar har det blitt overkill. I det siste har det ikke blitt noe særlig kaldere enn 8 grader, men det er jo godt nok for for de fleste gjærstammer. Har ikke sjekka om det er mulig å justere termostaten noe mer for å få det kaldere. Nå vil jeg bare ha det ut av huset.
Høyden er ca 160cm
Kan hentes i Kværnerbyen i Oslo.
Sist redigert: