Hmm. Lurer på hvordan denne sideren blir.. :jaha:
Bernts Norbrygg-medlem 5 Okt 2012 #1 Hmm. Lurer på hvordan denne sideren blir.. :jaha: Vedlegg image.jpg 520,8 KB · Sett: 478
Gahr Norbrygg-medlem 5 Okt 2012 #5 Bernts skrev: Nei, denne gjærer naturlig. Klikk for å utvide... Ser mer ut som den gjærer overnaturlig. ;D Men ringen av skum rundt kanten er et godt tegn på at noe er i gang.
Bernts skrev: Nei, denne gjærer naturlig. Klikk for å utvide... Ser mer ut som den gjærer overnaturlig. ;D Men ringen av skum rundt kanten er et godt tegn på at noe er i gang.
Gahr Norbrygg-medlem 5 Okt 2012 #10 Odland skrev: Awesome bilde!! Blir nok en skremmende god sider. Klikk for å utvide... Forhåpentligvis ikke bare skremmende.
Odland skrev: Awesome bilde!! Blir nok en skremmende god sider. Klikk for å utvide... Forhåpentligvis ikke bare skremmende.
Aleksander_B Dommer 5 Okt 2012 #11 Bernts skrev: En av dere kan få smake først. ;D Klikk for å utvide... Bare en?
Freddy 9 Okt 2012 #12 Siden mine svigers er ifra Hardanger har jeg smakt mye rart derifra. Jeg stiller min gane til disposisjon for evaluering! Ellers må jeg jo si at bildet er rett og slett fantastisk!
Siden mine svigers er ifra Hardanger har jeg smakt mye rart derifra. Jeg stiller min gane til disposisjon for evaluering! Ellers må jeg jo si at bildet er rett og slett fantastisk!