Tja. Skal vi se. Jeg spør fordi samboeren min har visst kjøpt sånn brusmaskin til meg til jul på Elkjøp. Og der hevder de at det bare er de patonene de selger som passer. Men de selger jo Sodastream og patroner på Jernia og???? De er tomme på Elkjøp.
Det er nok de samme. Jeg har ikke opplevd forskjell på jernia, clas ohlson og elkjøp sine. Noen heter sodastream mens andre aga. Samme vare, forskjellig innpakning
Begge patroner passa om kverandre. Har merka meg at aga flaskene har litt kortare gjengar en sodastream flaskene. Men som sagt begge typene passa til adapteren og i brusmaskiner. (sodastream,OBH, wassermax)
Tja. Skal vi se. Jeg spør fordi samboeren min har visst kjøpt sånn brusmaskin til meg til jul på Elkjøp. Og der hevder de at det bare er de patonene de selger som passer. Men de selger jo Sodastream og patroner på Jernia og???? De er tomme på Elkjøp.
De går greit på samme regulator begge typer, men den alcojetflasken tar knekken på originalutgaven av simmeringtettingen.
Med en flat o-ring i regulatoren bytter man derimot problemfritt..
Vurderer forøvrig å selge min regulator medfølgende 3 flasker, men det kommer vi tilbake til.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.