• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Speidel BM10 pakke

Legger litt energi i 3D printing, med tanke på at jeg har 22 år erfaring med storformat / digitaltrykk kunnskap så burde det være mulig å stable en liten sideinntekt på beina :) Påtide å få litt påyll av kunnskap også så jeg ikke henger fast i grauten.
Har du en resinprinter?
 
Har du en resinprinter?
Begynte med en FDM printer. Den jeg ser for meg på Resin koster endel mer, så begynner å få ting på gang med FDM først.

FDM har kommet langt kvalitetsmessig, men er det kompliserte miniatyrer du tenker på så er resin rett match.

Men er målet å ha en i hus på nyåret.

Skjer mye utvikling hele tiden, så greit å ikke bomme på innkjøpet. Produksjonsflyt blir det viktigeste :)
 
Legger litt energi i 3D printing, med tanke på at jeg har 22 år erfaring med storformat / digitaltrykk kunnskap så burde det være mulig å stable en liten sideinntekt på beina :) Påtide å få litt påyll av kunnskap også så jeg ikke henger fast i grauten.
Jeg er redd deler av dette markedet er mettet, men langt fra hele.
Utskrift av småting tror jeg er vanskelig. Store utskrifter, utskrifter i spesialmaterialer (nylon, carbontilsetning ol.), høykvalitetsutskrifter (resin) og 3D design + utskrift - tror jeg det fremdeles er et marked for.
Det ble et tøffere marked når PCBWay startet med 3D, CNC, plater og former i tillegg til pcb.
 
Jeg er redd deler av dette markedet er mettet, men langt fra hele.
Utskrift av småting tror jeg er vanskelig. Store utskrifter, utskrifter i spesialmaterialer (nylon, carbontilsetning ol.), høykvalitetsutskrifter (resin) og 3D design + utskrift - tror jeg det fremdeles er et marked for.
Det ble et tøffere marked når PCBWay startet med 3D, CNC, plater og former i tillegg til pcb.

Godt mulig, skal uansett holdes på hobbynivå så regner med at jeg finner min nisje tilslutt :)
 
Tilbake
Topp