glenn sørvaag
Norbrygg-medlem
Se vedlagt finn link for info: https://www.finn.no/365148756
Ja, fortsetter med fresh worth. Skal legge energien i hobbybedrift hellerLegger du opp, Glenn?
Lykke til, og velkommen tilbake till korn når det klør i bryggefingrene igjenJa, fortsetter med fresh worth. Skal legge energien i hobbybedrift heller![]()
Nå ble jeg nysgjerrig, hva er hobbybedriften?Ja, fortsetter med fresh worth. Skal legge energien i hobbybedrift heller![]()
TakkerLykke til, og velkommen tilbake till korn når det klør i bryggefingrene igjen![]()
Legger litt energi i 3D printing, med tanke på at jeg har 22 år erfaring med storformat / digitaltrykk kunnskap så burde det være mulig å stable en liten sideinntekt på beinaNå ble jeg nysgjerrig, hva er hobbybedriften?
Har du en resinprinter?Legger litt energi i 3D printing, med tanke på at jeg har 22 år erfaring med storformat / digitaltrykk kunnskap så burde det være mulig å stable en liten sideinntekt på beinaPåtide å få litt påyll av kunnskap også så jeg ikke henger fast i grauten.
Begynte med en FDM printer. Den jeg ser for meg på Resin koster endel mer, så begynner å få ting på gang med FDM først.Har du en resinprinter?
Spot on! De har tilgjengelig til utlån på Deichman, men det ser ut til å ta en evighet, og man må være der hele tida. Lite av den slags tid i min timeplan.er det kompliserte miniatyrer du tenker på så er resin rett match.
Ja det tar endel timer å printe, hvertfall om det er mye.Spot on! De har tilgjengelig til utlån på Deichman, men det ser ut til å ta en evighet, og man må være der hele tida. Lite av den slags tid i min timeplan.
Jeg er redd deler av dette markedet er mettet, men langt fra hele.Legger litt energi i 3D printing, med tanke på at jeg har 22 år erfaring med storformat / digitaltrykk kunnskap så burde det være mulig å stable en liten sideinntekt på beinaPåtide å få litt påyll av kunnskap også så jeg ikke henger fast i grauten.
Jeg er redd deler av dette markedet er mettet, men langt fra hele.
Utskrift av småting tror jeg er vanskelig. Store utskrifter, utskrifter i spesialmaterialer (nylon, carbontilsetning ol.), høykvalitetsutskrifter (resin) og 3D design + utskrift - tror jeg det fremdeles er et marked for.
Det ble et tøffere marked når PCBWay startet med 3D, CNC, plater og former i tillegg til pcb.