Spleise på frakt, Hopsdirect

Hei, jeg har kunne tenkt meg å bestille litt humle fra hopsdirect.com. Spesielt den nye Belma.
Noen som er interresserte i å spleise på frakt?

For å være helt ærlig så tenkte jeg å vente til lønna kommer. Den 20. November, blir det for sent for deg?

Kjetil S skrev:
Blæh, Citra og Amarillo ble lagt ut for salg i natt. Utsolgt allerede.

Tror faktisk det ble utsolg like etter det ble lagt ut. Det er bare å håpe at noen butikker fikk reservert litt før det gikk ut.

Heldigvis er det slutt på Amarillo-monopolet nå, så de neste årene vil flere gårder dyrke det.

mikslen skrev:
For å være helt ærlig så tenkte jeg å vente til lønna kommer. Den 20. November, blir det for sent for deg?

Det går bra for min del, men det spørs litt hvor lang tid de bruker på å levere. Bryggselv skal få inn noen amerikanske typer i midten av desember tror jeg.

Jeg blir gjerne med. Kan godt tenke meg å bestille opp mot 10 pund eller mer når vi første er i gang.
Men det krever virkelig litt undersøkelse med tanke på frakt. Kanskje det er verdt å sjekke jetcarrier.com og andre slike alternativer. Jetcarrier skal ha 295,- for sjøfrakt av mellom 5-70kg på 35-70 kvadratdiameter stor pakke. Vet ikke hvor stor pakken blir til slutt.
Så kommer jo frakt fra Hopsdirect til Jetcarriers lokaler og fra Jetcarriers utleveringssted i Norge (de sender med tollpost innad i landet, men kommer ikke til å sende til flere enn 1 av oss) til folket.

Ser ut til å være liten vits i å spleise på frakt. Er jo kun få sorter hvor det er lov til å kjøpe over 1lb per kunde (500g)

Tilbake
Topp