Stativ til Jula oksygenflaske og flow-regulator.

Får ikkje lov å legge til STL filer her, kan sende de på epost til dei som er intressert. Her er .jpg filer av delene med nokon små forandringer.

Vis vedlegget 16441 Vis vedlegget 16442 Vis vedlegget 16440
Hei har du mulighet og printe eit sett til meg ?
Og kva er i så fal pris ?
Om du ikkje har anledning kunne du då eventuelt sende meg filene for og printe dei ut , så får eg se om eg får nokon til og printe dei ut min e-post er : tgrottveit@hotmail.com
Mvh Trond
 
Ok, jeg har tre forskjellige farger, så du kan velge selv hvilken du vil ha. Kan også printe ut med forskjellige farger på de tre delene.

2018-05-05 20.37.42.jpg
 
Blått passer bra til oksygen! PM meg telefonnummer og en pris du er happy med, så vipper jeg deg penger.
 
Jeg tar gjerne en slik i blått hvis du har tid.
P. M. Tlf.nummer og pris så vipser jeg.
 
Ok, holder på å skrive ut siste delen til @CorgiStyle nå. Tar 10-12 timer til sammen :eek: Men resultatet blir bra, gode filer ts har laget.

Skal prøve å få skrevet ut til deg i løpet av uka.
 
Den er grei. Men dere må måle avstanden mellom inntakene på flowmåleren. Det passet ikke med min, den har en avstand på 9,8 cm fra ytterkant til ytterkant, delen som jeg printet har ca 8,1. Så jeg må tegne den delen på nytt.

20180508_153310.jpg 20180508_153503.jpg
 
Sist redigert:
Denne skulle passe til din flowmåler, den har en senteravstand på 58 mm og hullene er 11 mm for å ha litt å gå på.

o2holder.jpg
 
Tilbake
Topp