Stavanger: Introduksjon av nytt Lervig-øl på Gladmatfestivalen torsdag 21. juli

Lervig introduserer sitt nye butikkøl, Betty Brown, i sitt telt på Gladmatfestivalen i Stavanger, torsdag 21. juli kl 12:00. Der er inntil 10 gratis plasser for hardcore ølentusiaster, og jeg er bedt om å invitere verdige deltakere. Send meg derfor en PM via forumet, SMS (98644698) eller e-mail hvis du har anledning til å stille.

Betty Brown er en videreutvikling av Cardinal Brun & Blid, og skal være litt mer "typeriktig" som brown ale betraktet, med litt mer avdempet humle og litt mer maltsødme.

Mvh
Sigmund Melberg
 
Ølet er meget godt, det. Var innom bryggeriet og fikk med noen flasker Mike forrige uke. Fikk óg en tøff t-skjorte med flaskeetiketten trykt på ryggen. Gode greier. Smakte det kommende Nærbø-ølet også. Meget bra, det også. Et innbringende bryggeribesøk!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Ølet er meget godt, det. Var innom bryggeriet og fikk med noen flasker Mike forrige uke. Fikk óg en tøff t-skjorte med flaskeetiketten trykt på ryggen. Gode greier. Smakte det kommende Nærbø-ølet også. Meget bra, det også. Et innbringende bryggeribesøk!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Drakk denne her om dagen etter å ha fått en flaske fra "nissen" i posten. Spennende satsing. Liker spesielt at den er mye bitrere enn mange andre tilsvarende øl i markedet. Betty Brown går det ekle skvipet Newcastl Brown en høy gang.
 
God Brown Ale, personlig foretrekker jeg dog amerikanske brown ales. Spennende og sprekt valg av Pacific Gem som humle.
 
Betty Brown er en god brown til varme dager :) Men favoritten er Nærbø ølet, det var knall!
jeg stiller gjerne på torsdag :)
 
Har dere kjøpt det i butikken dere som har smakt det, eller er det bare for den indre sirkel? :p

Sent from my HTC Hero using Tapatalk
 
Melding til webansvarlig: Jeg har ikke registrert varsling i denne tråden, men jeg får likevel opp beskjeder om at det er kommet et nytt emne hver gang noen svarer her med smartphone. Altså, ikke melding om svar i tråd, men melding om helt nytt emne
Et nytt innlegg, 'Re: Stavanger: Introduksjon av nytt Lervig-øl på Gladmatfestivalen torsdag 21. juli ', er kommet i en seksjon du har på din varslingsliste.


Ville vært fint om denne smartphone-problematikken snart forsvant.
 
ErlendT skrev:
Har dere kjøpt det i butikken dere som har smakt det, eller er det bare for den indre sirkel? :p

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

Var på Lervig og brygget på mandag. Smakte da.
 
Det er da man skulle ønske man var her, og ikke i en annen lansdel med hodet dypt begravet i flyttelass. 
Får ta det som en ekskursjon :)
 
Tilbake
Topp