• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

STC-1000 ønskes kjøpt i Trondheim

Jeg bygget en komplett boks til en her på forumet som ombestemte seg. Den er bygget inn i en aluminiumsboks og med alle kabler, klar for bruk. Ikke brukt, kun kalibrert. Jeg bor ikke i Trondheim, men kan kanskje få sendt den med noen som skal dit i morgen hvis det haster...

styrer.jpg
 
Jeg bygget en komplett boks til en her på forumet som ombestemte seg. Den er bygget inn i en aluminiumsboks og med alle kabler, klar for bruk. Ikke brukt, kun kalibrert. Jeg bor ikke i Trondheim, men kan kanskje få sendt den med noen som skal dit i morgen hvis det haster...

Vis vedlegget 18673
Jeg bor I Ålesund dessverre...

Ser der er 2 ledninger der, er den ene til strømmen på kjøleskapet å den andre til f.eks biltema frostvakt?
 
Det stemmer. Synd jeg ikke visste det før, kjenner noen som kjørte til Ålesund tidligere i dag.
 
Skal til å kjøpe meg temp. Styring. Hva er fordelen ( om det er noen forskjell) med en slik en vs. En UT-200. Er det noe forskjell? Tenkte å kun ha den til varming.
 
Jeg har aldri prøvd en UT-200, men forskjellen er at den har bare en utgang, mens STC-1000 har to og kan styre både kjøling og varme samtidig. Jeg går ut fra at hvis du bare behøver varme så er UT-200 tilstrekkelig, tror den kan styre både kjøling og varme, bare ikke samtidig.
 
Tilbake
Topp