• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

STC-1000 + / STC-1000 Selges

har flashing noe med den nagne røv å gjøre, hva er flash egentlig? Undrende

Flashing er å installere programvare på en microchip, i dette tilfellet en utvidet programvare som muliggjør automatisert temperaturstyring under gjæringsforløpet.

Chipen sitter allerede på kretskortet inni boksen, og den kan taes ut av sokkelen sin og programmeres via en Arduino og mates med programvare fra en pc

Det skal sies at akkurat denne har jeg ikke flashet før, men jeg har flashet en del annet, mest BIOS chipper til pc samt mobiltelefoner, men prinsippet er det samme. Hans nevner at også lodding er påkrevet for modifikasjonen. Det er sikkert en smal sak å finne ut på internett. Det viktigste er å ha riktig modell i utgangspunktet, slik jeg har skjønt.

Nå antar jeg at når @Hans Einar annonserer to produkter, (1000pluss og 1000) så kommer 1000pluss ferdig flashet. Da trengs sikkert bare 220V relaterte kabler, stikk, og koblinger i tillegg.

Oj her var mye... Den til 320 er flashet. Den til 220 er det ikke, men av riktig sort slik at den kan flashes :)
Sensor følger med ja!

Oj her var mye... Den til 320 er flashet. Den til 220 er det ikke, men av riktig sort slik at den kan flashes :)
Sensor følger med ja!
sensor sånn som i entall? Hvorfor ikke to slik programvaren på den ene støtter. Kan være intrssert i den positive modellen dersm den kommer med 2 kabler

Det er vel to kilder som støttes (et kaldt (kjøleskapet) og et varmt (eks: varmebelte) Trenger kun en sensor for å styre.

sensor sånn som i entall? Hvorfor ikke to slik programvaren på den ene støtter. Kan være intrssert i den positive modellen dersm den kommer med 2 kabler
Som GeirD skriver du trenger bare den ene for styring, og det er en som er med. Det må mer modding til for å få inn en til, og det eneste du oppnår er å kunne aktivere alarmfunksjon... Men nå snakker vi om noe annet.

Tilbake
Topp