Svar på spørsmål, vinn brygg-gavekort 500kr

Jeg tror han som arrangerer undersøkelsen finner ut det selv uten at vi bekrefter det her...

Og jeg svarte FØR Einars oppfordring, til og med. :p

Men ingen big deal. Over og ut fra meg.

All aktivitet i tråden er sikkert bra for synlighet :)
Som arrangør av undersøkelsen setter jeg pris på alle innlegg, og som menneske setter jeg pris på vitsing og fjas ;)

Om du eller de andre som har svart har venner som brygger blir jeg veldig glad om du kan sende linken til dem også.
Copy + paste gjerne linken til 3-4 av dine venner på Facebook etc. :) Takk for deltagelsen.

https://app.easyquest.com/q/m8GFt
 
Ikke svart. Tenkte det er like viktig å informere om :D

Trass-innlegg. Allid lurt på hvorfor folk sier i tråden at de har svart på en spørreundersøkelse.
 
Ikke svart. Tenkte det er like viktig å informere om :D

Trass-innlegg. Allid lurt på hvorfor folk sier i tråden at de har svart på en spørreundersøkelse.
Hei Miguel, jeg beklager om du syns det er irriterende at folk skriver "svart" i tråden.

Som arrangør av undersøkelsen, og en som prøver å skape et nytt produkt som kan
forenkle prosessen med å brygge, håper jeg likevel at du kan hjelpe meg ved å dele av din erfaring.:)

Jeg er en vanlig privatperson som risikerer hele boligsparingen min på å prøve å skape noe nytt, og
kanskje også skape flere arbeidsplasser og vekst der jeg bor, om jeg får til det jeg prøver på nå.

Jeg jobber nå uten lønn, og de kronene jeg bruker på gavekort til to vinnere tar jeg ut av sparepengene mine.
Jeg håper at produktet mitt kan fylle et behov som de fleste bryggere har, og gjøre det mer tidseffektivt og fornøyelig
å lage øl for alle oss som brygger hjemme.

Takk til alle medlemmer som gir hjelp til meg i form av å dele sine svar meg meg.
Norbrygg er et stort forum, og en fantastisk kilde til informasjon for oss som ønsker å starte opp noe nytt innen brygging.
Håper det er klima for å hjelpe hverandre, så kan jeg kanskje kan komme opp med en løsning som hjelper dere tilbake. :)
 
Da har jeg trukket to vinnere som har fått 500kr hver til hjemmebrygging. Den ene heldige heter Lars Sundell, den andre har brukernavn Erikraude.

Vi gratulerer så mye ,og takk også til alle andre som deltok med mye god informasjon.
1f642.png


Jeg håper å kunne dele litt fun-facts fra undersøkelsen på et senere tidspunkt. God Sommer.
 
Da har jeg trukket to vinnere som har fått 500kr hver til hjemmebrygging. Den ene heldige heter Lars Sundell, den andre har brukernavn Erikraude.

Vi gratulerer så mye ,og takk også til alle andre som deltok med mye god informasjon.
1f642.png


Jeg håper å kunne dele litt fun-facts fra undersøkelsen på et senere tidspunkt. God Sommer.
Yay! :D Takk for premie, og lykke til med prosjektet!
 
Tilbake
Topp