Sveising

VBentestuen

Norbrygg-medlem
Noen som kjenner til.ett verksted eller privatpersoner som kan være behjelpelig med å sveise fast en tri clamp port. Helst i Oslo omeg.?
 
Kan varmt anbefale disse hvis du vil handle i Norge:


Så slipper du både å sveise og å vente :p

Disse er plug and play på SS Brewtech kjelene som ikke har triclamp originalt.
 
Noen som kjenner til.ett verksted eller privatpersoner som kan være behjelpelig med å sveise fast en tri clamp port. Helst i Oslo omeg.?
Jeg har hulltager (stempel) på Høybråten dersom du trenger. Kom innom med gryta, så gjør vi det her…
 
Jeg har hulltager (stempel) på Høybråten dersom du trenger. Kom innom med gryta, så gjør vi det her…
Ja, kunne kanskje teste det. Har den sveisefrie enheten. Er redd for at det ikke blir tett. Skal.være i toppen av en gjæringstank.
Men, om du kan hjelpe til med å lage hull så betaler jeg gjerne for det (i hjemmebrygg eller penger).
412 81 174 mob nummeret mitt
 
Det blir pottetett, og i toppen av en tank er det minst trykk fra væskesøylen. Jeg har også slik i bunn av en 60L kjele, pottetett selv med smikkfull kjele (= høyere trykk)
 
Ja, kunne kanskje teste det. Har den sveisefrie enheten. Er redd for at det ikke blir tett. Skal.være i toppen av en gjæringstank.
Men, om du kan hjelpe til med å lage hull så betaler jeg gjerne for det (i hjemmebrygg eller penger).
412 81 174 mob nummeret mitt
Hei
Penger er uaktuelt :) , men ta gjerne med en flaske eller to. Det settes pris på.

Dersom det haster, kan du få låne en weldless av meg til dine eventuelt kommer.
Har en som ikke vil bli brukt med det første, selv om det finnes en plan.
1723794610073.jpeg

Jeg har også noen 2’’ lodd/sveis som gis bort.
Har ikke lenger en plan for dem.
1723794704380.jpeg

Weld Pipe OD / Ferrule OD / Fits tri clamp
45mm / 64mm / 2''
 
Hei
Penger er uaktuelt :) , men ta gjerne med en flaske eller to. Det settes pris på.

Dersom det haster, kan du få låne en weldless av meg til dine eventuelt kommer.
Har en som ikke vil bli brukt med det første, selv om det finnes en plan.
Vis vedlegget 69072

Jeg har også noen 2’’ lodd/sveis som gis bort.
Har ikke lenger en plan for dem.
Vis vedlegget 69074

Weld Pipe OD / Ferrule OD / Fits tri clamp
45mm / 64mm / 2''
Jeg trenger ett 2" hull.
Kan vi satse på en dag til uka (kan alle dager) bor på Lambertseter så kan "kaste meg raskt rundt" etter kl. 16.00.
Liker du surøl?
 
Ja til alt :)
Bare så vi er helt sikre
TriClamp er 1,5’’
Kutteren er ca 40,4mm eller 1,6in

Tekniske mål er dette nær denne
38mm weld / 50.5mm ferule / 1.5'' TC

1723798639396.jpeg
1723798664313.jpeg
 
Tilbake
Topp