• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Tap-A-Draft

Jørn Hammerud

Norbrygg-medlem
Jeg selger unna følgende:
  • 2 stk 19 l. Corneliusfat, kr. 800 pr. stk. (ett til kr 750, da stigrøret er ca 1-2 cm kortere. Måtte kutte i forbindelse med for mye humle). Vasket, gnugget og StarSan-et. (redigert: 2 stk igjen, hvorav ett er med litt kortere stigrør og selges for kr 750).
  • Alle fatene er solgt.
IMG_20210108_155907.jpg
  • Dyppvarmer fra Speidel, kr. 1100. Kjøpt fra BS i desember. Brukt én gang. Kvittering kan sendes digitalt. Solgt
IMG_20210108_160452.jpg
  • Mottrykksfyller, kr 500. Brukt 5 ganger av forrige eier og ingen ganger av meg. Forrige eier skrev følgende info og gode skussmål: "Jeg kjøpte den ny fra Ali. Har ikke brukt den mer enn fem ganger, og selger den derfor. Du trenger to slanger + en gas og en øl ballock. Kvaliteten er upåklagelig". Solgt
IMG_20210108_161303.jpg
  • CO2-flaske 4 kg., kr. 1500. Kjøpt på BS for få år siden. Full av CO2. Jeg beholder denne inntil videre.
IMG_20210108_155030.jpg
  • Tap-A-Draft med 4 flasker, kr. aner ikke. Dette er et enkelt fatopplegg, med 4 stk 5 eller 6 liters PET-flasker. Man trenger 8 g. CO2-patroner, og det får man hos bl.a. Jernia. Supert for dem som ikke har plass til store fat eller ikke vil investere mye i fat. Kom med bud.
IMG_20210108_160154.jpg

Jeg har ikke spesielt lyst til å sende. Dette kan hentes (mot avtale) på Sofienberg i Oslo, mellom Tøyenparken og Botanisk hage.
Vipps er å foretrekke. Prisene er oppe for debatt.
Bare spør om det er noe du lurer på.
mvh Jørn

Jeg forresten også et kjøleskap (uten frysedel) til salgs etter hvert. Jeg fikk plass til 2 fat samt CO2 i skapet, pluss masse flasker og bokser i døra og hyllene over. Det er ca 170 cm høyt og av merket Siemens. Jeg har satt en nokså tykk finérplate i bunn som i hvert fall tåler vekten av 2 fat og 1 CO2. Jeg ønsker kr 1000 for dette. Må virkelig hentes og bæres ut av kjøper og en kompis (dårlig rygg her).

DS
 
Sist redigert:
Kan du holde på ett par fat for meg en stund? jeg er interessert, men har ikke anledning til å hente ASAP, da jeg har ei nyfødt jente i huset, og Oslo blir litt langt å kjøre akkurat nå.... jeg kan godt vippse deg penger så kan vi avtale henting senere.
 
Kan du holde på ett par fat for meg en stund? jeg er interessert, men har ikke anledning til å hente ASAP, da jeg har ei nyfødt jente i huset, og Oslo blir litt langt å kjøre akkurat nå.... jeg kan godt vippse deg penger så kan vi avtale henting senere.
Grattis med datter!
Ja, det bør vel være innafor reglementet, det. Særlig hvis du vippser på forhånd. Da har vi (nesten) gjennomført en handel. Kr. 1600 til 99732690 i så fall.
 
Grattis med datter!
Ja, det bør vel være innafor reglementet, det. Særlig hvis du vippser på forhånd. Da har vi (nesten) gjennomført en handel. Kr. 1600 til 99732690 i så fall.
Tusen takk :D
Da skal pengene være på vei med brevdue ;)
 
Hei Jørn. Jeg kjøper gjerne de to siste fatene for 1500,- om dette er av den høye typen og ikke de korte og litt bredere. Har familie som kan hente hos deg. Kontakt meg gjerne på melding her inne.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Hei Jørn. Jeg kjøper gjerne de to siste fatene for 1500,- om dette er av den høye typen og ikke de korte og litt bredere. Har familie som kan hente hos deg. Kontakt meg gjerne på melding her inne.
Hei!
Takk for PM om denne meldingen. Av en eller annen grunn (som jeg sikkert er skyld i) får jeg ikke e-post om nye innlegg. Vel vel ... :)
De er 63 cm høye med Ø=21 cm. Om det er den høye typen, vet jeg dessverre ikke. For meg er dette "standard", da alle mine har samme dimensjon. Men du har kanskje noe hjemme du kan måle?
mvh Jørn
 
Hei!
Takk for PM om denne meldingen. Av en eller annen grunn (som jeg sikkert er skyld i) får jeg ikke e-post om nye innlegg. Vel vel ... :)
De er 63 cm høye med Ø=21 cm. Om det er den høye typen, vet jeg dessverre ikke. For meg er dette "standard", da alle mine har samme dimensjon. Men du har kanskje noe hjemme du kan måle?
mvh Jørn
Jepp, det er helt perfekt. Jeg tar de. Vi kan avtale nærmere på PM om henting
 
Hei! Om lysten til å sende har tatt seg opp kan jeg vurdere å overta mottrykksfylleren. VIPPSer isåfall på forskudd.
 
Hei! Om lysten til å sende har tatt seg opp kan jeg vurdere å overta mottrykksfylleren. VIPPSer isåfall på forskudd.
Hei! Beklager altfor sent svar, men får altså ikke beskjed på e-post om slikt. Ok, nok om det. Joda, den er jo ganske så nett, så det skal jeg fikse. kr 500 + frakt? Jeg skal ut en tur i butikken, så kan sjekke hva porto blir. Hvor i landet skal den sendes til?
 
Hei! Beklager altfor sent svar, men får altså ikke beskjed på e-post om slikt. Ok, nok om det. Joda, den er jo ganske så nett, så det skal jeg fikse. kr 500 + frakt? Jeg skal ut en tur i butikken, så kan sjekke hva porto blir. Hvor i landet skal den sendes til?
Bor i Trøndelag. Kan sende deg adr på PM.
 
Tilbake
Topp