Terningåa ølfestival? (Elverum-ish?)

Er det noen som vet noe om denne lille festivalen? Alt jeg vet er at det er en festival, men finner omtrent null relevant info på nett.
 
Er det noen som vet noe om denne lille festivalen? Alt jeg vet er at det er en festival, men finner omtrent null relevant info på nett.
Tror det var en innflytter som startet i det små med noen inviterte venner, også har det utviklet seg til noe større etterhvert. Men jeg tror fremdeles man må være invitert på et vis for å delta. Opplegget finner sted der terningåa krysser Hamarvegen, mellom Midtskogen og grindalsmoen (Tror jeg)
 
Ok, litt usikker på hvor lenge det har pågått. Jeg tror også det er noen form for konkurranse der hvor du tar med ditt eget brygg og det blir bedømt og det kåres en vinner i forskjellige klasser. Hele opplegget er basert rundt hjemmebrygging. Jeg bor i Elverum men har aldri vært der, så det blir litt antagelser.
 
Ok, litt usikker på hvor lenge det har pågått. Jeg tror også det er noen form for konkurranse der hvor du tar med ditt eget brygg og det blir bedømt og det kåres en vinner i forskjellige klasser. Hele opplegget er basert rundt hjemmebrygging. Jeg bor i Elverum men har aldri vært der, så det blir litt antagelser.

Ja det var noen som nevnte at det var en Wit-konkurranse.
 
Det er ikke så åpent heller, det er en venners venner festival som vokser sakte men sikkert. Den gikk av stabelen nå i helgen. Veldig god stemning, og denne festivalen er årets høydepunkt for min del.
 
Tilbake
Topp