Hadde en slik og den virket bra inntil det kom fuktighet inn i den. Dersom du monterer den med motoren vendt ned i et semitett hus så er det nok mindre sjanse for uhell...
Har kjøpt denne selv, og hvis den slutter å virke pga litt fuktighet så går den i retur for å si det slik. Skal være en av de mest robuste og kraftigste pumpene på markedet i dag.
Var en test på face på gruppen "for oss som brygger selv" som
Gjorde at jeg handlet akkurat denne pumpen.. er også med en festering for at en skal kunne montere den hvor som helst uten kasse..
Er det nokon som veit om det er forskjell på pumpa som Petit-Agentur sel og på den BrewShop sel?
Eg ser at Brewshop skriv at den er «Enda enklere å rengjøre i ny versjon med separat rotor og lager.»
Er det nokon som veit om det er forskjell på pumpa som Petit-Agentur sel og på den BrewShop sel?
Eg ser at Brewshop skriv at den er «Enda enklere å rengjøre i ny versjon med separat rotor og lager.»
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.