Hos denne butikken ser det ut til at du får helt opp i noe som kan være 9 eller 10"
9.49€ 10% OFF|38/51/76/102/154mm OD SS304 Sanitär TriClamp Ferrule 50.5/64/77.5/91/167 + End Kappe + Tri Clamp 1.5 ”2” 3 ”4” 6 ”+ silicon Dichtung|Rohrarmaturen| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Du får se om du finner no bilder etterhvert slik at jeg kan bli inspirert Foreløbig så sitter jeg med alt i hodet, men jeg tenkte å tegne ned ideene etterhvert.
Har du hullsag til så store dim som går i rustfritt? Jeg lurer litt på å lage tre tanker til gjæring og kanskje sju til oppbevaring av øl som venter på fatplass.. Under overføring av øl så tenker jeg på å vakuumere tanken før jeg purger med CO2. Jeg vet ikke om dette høres fornuftig ut eller ikke, men jeg skulle tro at tanken skulle klare å motstå implodering?Gikk for den siste, hullsag og bor har jeg, så får jeg inn både hele hånda og kjølerør.
Bilder, lite nytte i dem men jeg brygger ikke igjen før nermere 17.mai så det blir da.
Bruker stikksag på de store.Har du hullsag til så store dim som går i rustfritt? Jeg lurer litt på å lage tre tanker til gjæring og kanskje sju til oppbevaring av øl som venter på fatplass.. Under overføring av øl så tenker jeg på å vakuumere tanken før jeg purger med CO2. Jeg vet ikke om dette høres fornuftig ut eller ikke, men jeg skulle tro at tanken skulle klare å motstå implodering?
Jeg har tenkt på starsan, men det er 150 liter som skal handteres, så da må jeg ha en egen tank bare til denne starsanoperasjonen. Hva slags stikksagblad bruker du? Må vel sage sakte da?
Det er ikke noe problem å få tak i VVB`er på avfallshåndtering eller hos rørlegger her i distriktet iallefall. Her er nok plenty av naboer som kvitter seg med eldre typer også.