ufarlig tettemiddel

Mener du det er feil det protto skriver i b(r)yggetråden sin?

Klipp og lim fra #56
"Ein kan oppleve ein utett hardlodding ved at det oppstår sprekker eller "pin-hole" akkurat som på ein sveis, noko som er veldig enkelt å fikse med feks stay-brite #8 sidan det har lågare smaltetemperatur og blir veldig tyntflytande og suger seg inn i sprekker og hol, ved bruk av flussmiddel sjølvsagt."

Har tro på at det er en ok metode. Har inntrykk av at det alltid er hold i det protto skriver.
Skulle jeg begynnt med sølvlodding, hadde jeg lest nøye b(r)yggetråden hans.

Trur ikkje Oddvar meiner det er feil. Harris #8 smeltar ved typisk loddebolttemperatur, og blir då kalla mjuklodding. Hardlodding eller brazing smeltar med mykje høgare temperatur, typisk 600 grader og oppover, men er sterkare, sølvholdig tilsats med 40-50% (eller meir) sølv kan brukast. Sølv er også antibaktriel av natur, ingen bakdel det.

Reperasjon av sprekker i sveis eller hardlodding kan fint gjerast med mjuklodding då ein ikkje treng å smelte den gamle loddinga. Harris #8 sølvlodd og Stay clean flux er bra saker til mjuklodding. Veit ikkje om nokon forhandlar det i Norge, men ebay er god kilde om ein har tid til å vente.

Mener du det er feil det protto skriver i b(r)yggetråden sin?

Klipp og lim fra #56
"Ein kan oppleve ein utett hardlodding ved at det oppstår sprekker eller "pin-hole" akkurat som på ein sveis, noko som er veldig enkelt å fikse med feks stay-brite #8 sidan det har lågare smaltetemperatur og blir veldig tyntflytande og suger seg inn i sprekker og hol, ved bruk av flussmiddel sjølvsagt."

Har tro på at det er en ok metode. Har inntrykk av at det alltid er hold i det protto skriver.
Skulle jeg begynnt med sølvlodding, hadde jeg lest nøye b(r)yggetråden hans.

:) nei men dere må snakke om samme sak, slik sett ikke blande.
Seff kan metaller blandes men og bruke flussmiddel for tinn/sølv til sølvlodding som krever høyere temp blir det fort tull med.

EDIT: protto korigerte litt før meg.

Tilbake
Topp