Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Bård skrev:
Da ser lista slik ut sålangt:
1. Kim
2. GHB
3. Goran
4. Dahlberg
5. Axel H
6. Nordtvedt
7. Cral
8. Gustaf08
9. Rawroffe
10. Kittelsen
11. John p
12. Dr klems
13. Knut erik
14. Admiral Alke
15. Brastad
16. Andersvo
17. Simenj
18. Matthew A
19. olavgn
20. Jostein D
21. Kristo
22. nordahl

Er jeg glemt, eller mangler du info fra meg?
 
oops.
Nettopp derfor jeg legger ut lista, for å sikre meg mot mine egne feil. Takk for tilbakemelding!
 
Bare sånn for sikkerhets skyld; Deltaker nr 13. Andersvo, antar jeg at er meg?  :)
(jeg hadde brukernavn andersvolle, men korrigerte det til Anders V)
 
Hei Bård,

Jeg stiller gjerne opp med en brygg på flaske, hvis dere fortsatt har plass.
Min bror som jeg brygger sammen med har også lyst å være med. Han er 18 år, kan han være med på mitt lag?

Hilsen
Christian
 
Hei igjen, ville bare si fra at jeg har bestemme meg å ta med to brygg, istendenfor bare en.  Alt jeg tar med er dessverre på flasker--er det lov å ta med en eller (fortrinnsvis) to som hjelpere...80 flasker øl kan være ganske tungt!
Takk!
 
En medhjelper bør vel gå bra.

Forøvrig til dere som har med flasker!!

I fjor var det mulighet for å levere flaskene en eller to dager før arrangementet, slik at eventuelle sedimenter får tid til å sette seg. Gi beskjed om det er behov for en slik ordning i år også, så skal jeg prøve å få det til.
 
vi (meg og 2 andre bryggere og kanskje 1 medhjelper med bil) skal ha med flasker, hadde sikkert hjelpt mye med å kunne komme med noen dagen før, da vi skal ha med oss ca 40L :)
 
Etter å ha skrittet opp og gått over lokalitetene har vi litt mer oversikt over kapasiteten. Vi setter derfor et tak på 30 påmeldte bryggere, og har heller en venteliste i tilfelle frafall pga sykdom eller annet. Neste år satser vi på å ha arrangementet litt tidligere på høsten, slik at vi kan ha det hele i friluft, og dermed få nærmest ubegrenset plass.
 
Maksimalt deltagerantall er beregnet utfra 1 ca meter pr brygger, så med fullt opp blir marginene små. Èn slik bar går fint, mange slike går nok ikke fullt så bra. Da må vi ta gata til hjelp. :)
 
Da ser lista slik ut sålangt:
1.   Kim
2.   GHB
3.   Goran
4.   Dahlberg
5.   Axel H
6.   Nordtvedt
7.   Cral
8.   Gustaf08
9.   Rawroffe
10.   Kittelsen
11.   John p
12.   Dr klems
13.   Knut erik
14.   Admiral Alke
15.   Brastad
16.   Andersvo
17.   Simenj
18.   Matthew A
19.   olavgn
20.   Jostein D
21.   Kristo
22.   nordahl
23.   AudunWS
24.   Chriswm
25.   Per U
26.  Erik
 
Hei.

Dette ser veldig spennede ut. Etterstad mirkobryggeri vil gjerne stille med et brygg hvis det fortsatt er plass.
 
Hei, Svartskog lille bryggeri stiller om restplass finnes, bringer "klæin pæil æil" på  fat.
Også innteressergt i en billet om det skulle vise seg utsolgt på Bryggselv!
 
Jeg ruslet innom Gamlebyen Sport & Fritid på lørdag kveld for å se på stedet. Har ikke vært der siden Åge Hansen skrudde på Zundapp'en min der på 70-tallet.
Med 30 x 2 bryggere og noen hundre gjester, så tror jeg dette blir kjempebra (og intimt!).  :-D
 
Intimt er vel et stikkord ja :)

Da ser lista slik ut sålangt:
1.   Kim
2.   GHB
3.   Goran
4.   Dahlberg
5.   Axel H
6.   Nordtvedt
7.   Cral
8.   Gustaf08
9.   Rawroffe
10.   Kittelsen
11.   John p
12.   Dr klems
13.   Knut erik
14.   Admiral Alke
15.   Brastad
16.   Andersvo
17.   Simenj
18.   Matthew A
19.   olavgn
20.   Jostein D
21.   Kristo
22.   nordahl
23.   AudunWS
24.   Chriswm
25.   Per U
26.   Erik
27.  TroHar
28.   Storli1
 
Da er det vel på tide å legge ut vinnerpremien i den gjeveste kategorien: Publikums FAVORITT!!
Som sikkert mange har fått med seg har Bryggselv nå et ganske rikholdig sortiment av Blichmannprodukter. For å feire dette vil årets vinner og uofisiell Oslomester til odel og eie få en:
 

Vedlegg

  • Blichmann_Engineering_Boilermaker_37L.jpg
    Blichmann_Engineering_Boilermaker_37L.jpg
    27,6 KB · Sett: 281
Tilbake
Topp