Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Skal høre om det er flere billetter hos GSF, men jeg tviler. Kommer med tilbakemelding om ca 2 timer, evt billetter blir da lagt opp på bryggselv i løpet av dagen..
 
Er blitt truet til å stille, så kommer med 19 liter.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 2
 
Pokker heller! Skulle gjerne hatt billetter til alle som vil ha, men nå er det visst tomt. Helt tomt! Derimot er det plass til flere bryggere, og de trenger ikke billett, så kom igjen folkens! Jeg er sikker på at det sitter noen der ute som lurer på om de tør være med. Svaret er et ubetinget JA!
 
Er det flere bryggere du vil ha eller flere brygg? :)
Hvis jeg får mulighet  til å ta med et ekstra fat, så trenger jeg kanskje ikke melde det på på forhånd?
 
Anders V. skrev:
Er det flere bryggere du vil ha eller flere brygg? :)
Hvis jeg får mulighet  til å ta med et ekstra fat, så trenger jeg kanskje ikke melde det på på forhånd?

Ja takk begge deler! Mer øl, og flere bryggere.:) Det er liksom litt mer stas å vinne når det er en del konkurranse. Mer øl trenger ikke varsles.:)
 
Det har åpnet seg en muklighet for 2 stk ivrige øldrikkere: Vi trenger to stk dommerassistenter, med ansvar for å hente øl til dommerne, samt opptelling av avstemningsresultater. Gratis inngang, mat og øl medfølger. Anyone?
 
Hei.

Dette har gått helt over hode til Dr. Klems Laboratorium. Råder dere til neste gang å benytte ny tråd og også facebook. Vi tar selvsagt selvkritikk for å ikke sjekke Norbrygg ofte nok. Men vi hadde åpenbart stilt opp i denne fabelaktive tradisjonen. Var ikke OM senere i fjor? Vel vel..
Lykke til alle deltakere og til Bård og gamlebyen. Det var vilt gøy i fjor!

På vegne av Dr. Klems Laboratorium,
- SunnyDan
 
Det var trist! Dere vil definitivt bli savnet. (lete gjennom ølkjelleren i tilfelle det har gjemt seg bort noen flasker?????)
 
Hei!

Må desverre melde at livet, kombinert med en lite imponerede Salvie-overdosert White IPA på fat, har gjort at jeg må trekke min og Sogn Ølbryggelags deltagelse på dette suverene arr.
 
Seriøst folkens. Vi trenger to stk som kan hjelpe dommerne litt. Gratis inngang!!!!

(det blir masse tid til å smake på øl selv også!)
 
ok jeg kan stille :) sender PM med kontaktinfo osv

Bård skrev:
Seriøst folkens. Vi trenger to stk som kan hjelpe dommerne litt. Gratis inngang!!!!

(det blir masse tid til å smake på øl selv også!)
 
For en herlig gjeng!

Tusen takk for at dere stiller. Da er det meste av logistikken løst!
 
Dette har også gått oss i KSHB helt hus forbi. Er det fortsatt mulgi å komme slengene med noe øl? Vi har nok noen 19 litere vi kan drasse med oss. :)
 
Tilbake
Topp