Ustabil wifi

Jeg opplever litt for ofte at Wifi-modulen etter en stund mister nett-forbindelsen. Symptomet er at speidelen ikke lenger kan nås over nett, den lille søylen i øvre høyre hjørnet på displayet som indikerer wifi-signal blir borte. Har forsøkt med forskjellige AP'er i omgivelsene der Speidelen står, uten at det gjør noen forskjell. Jeg kjører siste versjon av FW (1.25).

Jeg noterer meg at i Release-notes til de 2 siste FW-releasene står det noe om "improved wifi communication". Dette kan jo tyde på at dette er et kjent problem som det jobbes med, men jeg lurer på om noen andre opplever lignende.
 
Opplevde liknende første gang jeg brygga. Etterpå kom det en firmwareoppdatering. Har brygget 3-4 ganger etterpå uten issues.
 
Prøv å sette fast ip. Det beste er om den kan koble seg rett til ruter og ikke gjennom extendere osv. Ser det er en stund siden. Håper du har funnet ut av dette før. Jeg opplever at det ikke er helt stabilt her og. Men ble litt bedre når jeg tok den rett på ruteren og ikke via extender.
 
Tilbake
Topp