Kold Brygg
Moderator
Nei, hopper bare til første siden.Nei, det ligger ikke derDu fikk ingen feilmelding da du la det inn heller?
Nei, hopper bare til første siden.Nei, det ligger ikke derDu fikk ingen feilmelding da du la det inn heller?
Det er flott at folk tar seg tid og flid med å lage etiketter!Vis vedlegget 78140
Da har jeg nettopp hentet post. Blir ingen smaking i dag. Får vente til helg. Gleder meg. Takk.
Da var pakken ankommet

Rabarbara mjød - nice! Kom gjerne med noen ord om den når du får tid til å smake på den.Vis vedlegget 78140
Da har jeg nettopp hentet post. Blir ingen smaking i dag. Får vente til helg. Gleder meg. Takk.