Utveksling av øl for sommeren 2026

Sparte siste flaska fra Terje til nå. Har sått i garasjen i dag og pussa ned et lakka spisebord (ikke det på bildet) - det måtte til med en ordentlig belønning for arbeidet. Flytende snop denne øla her. Hadde virkelig lurt på komposisjonen i ølet om ikke du var snill å skrive på etiketten hva som er brukt. :)

PXL_20260626_172946137.MP.jpg
 
Tilbake
Topp