Vaske børste til å montere på drillen

Vaskebørste til å montere på drillen til rengjøring av fat , er det noe som har noen å anbefale hvor jeg kan få kjøpt dette , den må være så liten at den går inn I et fat med g og s kobling samtidig så store børster at den klarer å skrubbe på veggen til et 50 liters fat. Har laget en første som vist på filmen men skulle gjerne hatt en med stivere bust på.

Sist redigert:
Vaske børste til å montere på drillen til rengjøring av fat , er det noe som har noen å anbefale hvor jeg kan få kjøpt dette , den må være så liten at den går inn I et fat med g og s kobling samtidig så store børster at den klarer å skrubbe på veggen til et 50 liters fat. Har laget en første som vist på filmen men skulle gjerne hatt en med stivere bust på.
Norsklektoren klarer ikke å la være. Sorry, men jeg MÅ: Jeg trudde du spurte om råd for vasking av den børsten du bruker til å reingjøre fat med:).

Det forskjell på "å vaske børste" og "en vaskebørste".

Enkel regel: Hvis det er en ting med et navn som er sammensatt av to ord, skal det skrives som ett ord:).

Norsklektoren klarer ikke å la være. Sorry, men jeg MÅ: Jeg trudde du spurte om råd for vasking av den børsten du bruker til å reingjøre fat med:).

Enkel regel: Hvis det er en ting med et navn som er sammensatt av to ord, skal det skrives som ett ord:).
Beklager men slik er det når en er født med dysleksi håper du forstår hva jeg spør om.

Dyslektikeren klarer ikke la være. Sorry, men jeg MÅ!

Har du feid ferdig for egen dør? Den ene setningen din mangler noe….

Beklager men slik er det når en er født med dysleksi håper du forstår hva jeg spør om.
Dysleksi er ikke sjølvalgt, og jeg har ikke noe behov for å plage folk som har det. Jeg har faktisk ikke noe behov for å drive og rette på folk i det hele tatt, for jeg skjønner at det er følsomt. Så jeg har vel knapt noen gang gjort det her på forumet. Men den feilen jeg ikke klarte å la være å påpeke akkurat denne gangen, er ikke noe symptom på dysleksi, den begås av veldig mange som ikke har dysleksi - og for alt jeg veit, så har den kanskje lite med dysleksi å gjøre.

Men jeg kunne jo latt være, og gjør det nok ikke igjen.

Dysleksi er ikke sjølvalgt, og jeg har ikke noe behov for å plage folk som har det. Jeg har faktisk ikke noe behov for å drive og rette på folk i det hele tatt, for jeg skjønner at det er følsomt. Så jeg har vel knapt noen gang gjort det her på forumet. Men den feilen jeg ikke klarte å la være å påpeke akkurat denne gangen, er ikke noe symptom på dysleksi, den begås av veldig mange som ikke har dysleksi - og for alt jeg veit, så har den kanskje lite med dysleksi å gjøre.

Men jeg kunne jo latt være, og gjør det nok ikke igjen.
Går helt fint ,er ikke hårsår av den grunn. Ha en strålende helg videre.

Dyslektikeren klarer ikke la være. Sorry, men jeg MÅ!

Har du feid ferdig for egen dør? Den ene setningen din mangler noe….
Jeg gjør en mengde feil - som de aller fleste. Det plager meg lite, sjøl om jeg prøver å rette opp det jeg ser. Det har med tastaturet å gjøre; skriver jeg for hånd, blir det temmelig feilfritt.

Nå er jeg nysgjerrig på hvor feilen befinner seg. Jeg ser at "det" i den siste setningen kunne erstattes med "navnet". Men ellers utelater jeg ofte ledd - gjerne subjektet - når jeg skriver her på forumet. Av en eller annen grunn synes jeg det blir naturlig.

Tilbake
Topp