Vestbryggs Juleølkonkurranse

Fra Vestbrygg har Norbrygg fått inn følgende:

"Vestbrygg ønskjer å lage litt øl-moro i førjulstida. Me invitere derfor heimebryggjarar i bergensregionen til å komme med bidrag til ein konkurranse i bryggjing av juleøl. Konkurransen vil vere temmelig uformell, med fokus på bryggjeglede. Kriteria som vert lagt til grunn er som følgjer: Godt øl som varmar i mørketida.

Reglar for innlevering:
1. Ølet må  leverast i butikklokalet i opningstida. Adressa er Fjøsangerveien 18, 5053 Bergen. For kart, klikk her.
2. Det er inga krav til flasketype, men det skal leverast to like
eksemplar av kvart bidrag.  Flaskene skal ikkje ha etikett, eller
andre merke.
3. I tillegg til ølet skal det leverast med eit ark der det står; namn på bryggjar, namn på ølet, ingrediensliste, OG og FG, samt kontaktinfo på bryggjaren.

Frist for levering av bidrag er laurdag 10 .desember.

Dei tre beste bidraga vil verte annonserte kort tid etter, og kan skilte med å vere vestlandets beste juleøl. Det beste bidraget vil verte lansert som eit Juleøl-Vestbryggjesett i butikken neste jul. Vinnaren vil også motta eit gåvekort frå butikken på 500,-.

Mvh.
Birger Storaas
Vestbrygg"
 
Lurer litt på sånt som typeriktighet i denne konkurransen. Free-for-all? Mine er litt uortodokse, men jeg tenker å levere inn uansett, om jeg skal i den retningen en av dagene.
 
Kjetil S skrev:
Lurer litt på sånt som typeriktighet i denne konkurransen. Free-for-all? Mine er litt uortodokse, men jeg tenker å levere inn uansett, om jeg skal i den retningen en av dagene.

Webmaster skrev:
Kriteria som vert lagt til grunn er som følgjer: Godt øl som varmar i mørketida.
 
Me har fått inn nokre bidrag, men det er plass til fleire. 

Sidan fristen vart litt kort, vert kategorien "juleøl" lagt litt open. Dette vart også gjort for at terskelen for å lever bidrag skulle vere låg.
 
Fikk ikke sendt med flasker nord over med kompis som kunne stukket innom dere. Vanskelig å få levert i butikken når man bor i annen by :(
 
Det var synd Odland, det hadde vore stas om du var med.  :(

Me har gjort dette med levering i butikk med tanke på å halde det lokalt, eit bergensderby om du vil, og for praktisk avgrensing. Men me hadde uansett tatt imot alle innleverte bidrag med stor takk, sjølv om bryggjaren hadde laga ølet i Stavanger, Lofoten, Ølen eller liknande.

Det er framleis mogleg å levere øl i butikken. Laurdag vert siste sjanse.  :brygging:
 
Om snøen regner bort innen da, satser jeg på å stikke en tur nedom på lørdag.

Stemmer det som står på nettsidene deres, at dere er utsolgt for US-05? Det må dere ikke være.
 
Kjetil S skrev:
Om snøen regner bort innen da, satser jeg på å stikke en tur nedom på lørdag.

Stemmer det som står på nettsidene deres, at dere er utsolgt for US-05? Det må dere ikke være.

Kjekt om du stikk innom!

Eg har ei pakke med US-05 igjen, og kan halde den av for deg dersom du ønsker. Forrige ladning med US-05 forsvannt på 0,niks... men har ein stor ladning som er på veg. SÅ vil nok ikkje gå tom igjen for denne med det første.  :)

Me slit litt med logistikken på lagerkapasitet, men vert betre på dette for kvar månad. Av mangel på lager vert me litt sårbare for å selge ut enkelte produkt, noko me prøver å finne løysingar på.
 
Ble aldri sendt noe fra min kant (via Gahr) da uka ble alt for kort og gikk alt for fort.

Stiller sterkere neste år :)
 
Odland, me gleder oss til neste år!  :skitbra:

Satser på at dette vert eit årleg "vandrebrygg", noko for å skape julehygge i bryggekjelane i nærleiken.

Og me planlegge ein liknandes konk nærare sumaren, men da med fokus på sommerøl.  8) Info om dette kjem etter seinare.
 
Då var dømminga unnagjort.

Vinnarar i konkurransen vart:
1.Arild Sætre og Åsmund Kristiansen med "Draumkved"
2.Odd Rune Bekkum med "Orb's winter warmer"
3.Guttorm Storaas "Rafnsvartiir"

Det var totalt 16 bidrag som vart smaka blindt.  Alle deltakarar kan få dommerskjema utlevert i butikken.

Dommarar var Gahr Smith-Gahrsen, Tarjei Øiestad Skeie og Birger Storaas.

Ein stor takk til alle som deltok, og til dommarane.  :skitbra:
 
KjempeBUMP :) noen som er med i juleølkonkurransen til vestbrygg 2012 og kan gi et fornuftig svar på hvorfor resultatet på en juleølkonkurranse ikke e klar før påske?
 
Mr.Baggins skrev:
KjempeBUMP :) noen som er med i juleølkonkurransen til vestbrygg 2012 og kan gi et fornuftig svar på hvorfor resultatet på en juleølkonkurranse ikke e klar før påske?

Fordi finalebedømmingen av forskjellige grunner er forsinket.
 
Tilbake
Topp