• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Vurderer å selge alt.

Så er det det med retningslinjer... Vil Norbrygg gå glipp av en salgsannonse fra meg fordi jeg ikke kan linke til en salgsannonse på finn.no?
 
Jeg tror egentlig jeg blir kvitt det meste her inne. Men finner vel noen lokale (ikke sende i posten) på finn.
 
Skal og selge alt. Men vurderte å legge lenke til Finn.no på bryggekupp på nettet tråden.
 
Ja, for min del så er denne hobbyen ferdig.

Aldri si aldri. Du slutter vel ikke å drikke øl, og å være oppatt av hva som gjør godt øl til godt øl, og du har all denne kompetansen som du har skaffa deg. Jeg ville ikke bli overraska om du var i gang igjen om noen år.

Men jeg kommer til å savne deg her på forumet. Det blir ikke det samme uten alle innspillene dine. Og hvem skal jeg småkrangle med nå;)?
 
Ja, for min del så er denne hobbyen ferdig.
:( Da vil eg bare si tusen takk for alle tips og anbefaling du har kommet med. Eg har ikkje angret på et opp igjennom alle årene.
De har vært mange OG gode.
Håper du blir på forumet og deler kunnskap og innspill.
 
Er det ikke bedre å bare nedskalere, enn å selge alt?
Synd om du skulle bli borte @Miguel altid likt karakteren din

Planen var egentlig å oppskalere, haha. Solgte begge kjelene og kjøpte aldri nye. Har ikke brygget siden BE-dagen i fjor, og før det så var det ikke før august 2018, så jeg tenker at hvor lenge skal jeg sitte og vente på at jeg skal bygge nytt. Hvis jeg kommer til å brygge i gjen, så blir det nok på en.. grøss... bryggemaskin..
 
Planen var egentlig å oppskalere, haha. Solgte begge kjelene og kjøpte aldri nye. Har ikke brygget siden BE-dagen i fjor, og før det så var det ikke før august 2018, så jeg tenker at hvor lenge skal jeg sitte og vente på at jeg skal bygge nytt. Hvis jeg kommer til å brygge i gjen, så blir det nok på en.. grøss... bryggemaskin..

Saken tar en positiv vending når du begynner å diskutere hva du skal brygge på når du brygger igjen;).

Nå er det jo dumt at du har kvitta deg med kjelene. Det eneste du hadde trengt å spare på for å kunne hive deg rundt og sette i gang i det ånden kommer over deg igjen, er jo en tilstrekkelig stor kjele til at du kan koke vørteren - helst en med kran, men det går jo uten, også. For vørter kan man lage i nær sagt hva som helst. (OK, gjem en meskepose også, da.)

Men hagebruket krever kanskje en stor kjele i en eller annen sammenheng:)?
 
Synd Miguel, men håper du deltar på forumet fra tid til annen slik du har gjort den siste tiden uten bryggeutstyr.

Hadde bryggekurs for en kompis som hadde kjøpt en rimelig bryggemaskin. Må si jeg koste meg :)

Har du noe Aubert / styring til salgs?
 
Synd Miguel, men håper du deltar på forumet fra tid til annen slik du har gjort den siste tiden uten bryggeutstyr.

Hadde bryggekurs for en kompis som hadde kjøpt en rimelig bryggemaskin. Må si jeg koste meg :)

Har du noe Aubert / styring til salgs?
Jeg har jo styreskapet, men selger det komplett, og så har jeg vel en enkel sestos liggende som backup tror jeg.
 
Tilbake
Topp