• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Vurderer å selge alt.

@Miguel Jeg har alt jeg trenger til brygging, men ser gjerne på hva du selger:).
Håper du blir fortsatt aktiv her på forumet. Du har jo utrolig mye kunnskap å dele:).
 
merker selv det blir lite lesing og skriving i andre tråder enn "Hva slags øl.." tråden i perioder jeg ikke brygger.
Håper vi får se deg der innimellom. Noen må jo å sende mail til små og store bryggerier når de må skjerpe seg
 
@Miguel Jeg har alt jeg trenger til brygging, men ser gjerne på hva du selger:).
Håper du blir fortsatt aktiv her på forumet. Du har jo utrolig mye kunnskap å dele:).

Man kan jo aldri få nok bryggeutstyr? :D

Får se om jeg klarer å ikke trenere det å få ut en salgsannonse altfor lenge nå.
 
Men om jeg nå deler finn annonsen min i eg egen annonse i forumet. Og kjører auksjon, åpen i tråden. Om jeg får bud fra andre kanaler legger jeg det i tråden. Er jeg da innafor? @Finn Berger
 
Ironien i dette er at jeg skal dyrke grønnsaker, urter og tomater innendørs om vinteren som en ny hobby, og de trives best med tilført co2...
Det lar seg fint kombinere. Jeg brygger i et rom og dyrker tomater mm i et annet vegg i vegg. Bruker samme ventilasjon og avtrekk, og med døtiden under bryggingen så holder jeg plantene med selskap.
 
Det forventer jeg at du starter en egen tråd på når du er i gang.
Det er vel et hydroponics-anlegg du tenker på da?
Jepp, jeg har litt hydro i drivhuset som jeg tenkte å flytte inn for vinteren iallefall, to RDWC-bøtter og to små waterfall-søyler. Så blir det en DWC bøtte for basilikumen, kan aldri få for mye pesto :)
 
Tilbake
Topp