• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

"Whitlenge beer cooler"- Proff kjøler med 3 kanaler fra -97

Johnemann

Norbrygg-medlem
Denne selges i Bergen !
Med denne kjøleren kan du koble til 3 linjer og kjøle ned ølet ditt til serveringstemperatur hvor du vil og gjerne midt i sommervarmen. Koble til strøm og fyll på vann eller glykolblanding. Jeg har kjørt den med vann, da fryser den gjerne om du ikke passer på. Så kaldt blir det ! Du kan også seriekoble linjene og bruke den som ekstremkjøler. Jeg har lest at den kan kjøle ned 100L i timen.
Nå har den stått og samlet støv hos meg i ett år. På tide at noen andre får mulighet til å bruke denne lekre saken.
Alle tre linjene er gullende rene. Kjørt med varmt sterkrens før bortsetting. Kan eventuelt også selge med en Co2 flaske (ombygget brannslokker) om det er interressant. Om det viiiirkelig kniper så kan jeg rote frem en eldre regulator også. Spørs hva du trenger. (Ikke gratis/på kjøpet)
Til kjøleren må du ha nye slanger og slangeklemmer. Den er ikke på noen måte i ny stand. Man kan godt se at den har blitt brukt og stått i kjeller. Men den fungerer suverent!
3 kanals kjøler - 3600,-
(Regulator brukt - 450,- 2 Kg Flaske - 1000,-)
Samlet kr 4600,- ps. Jeg selger ikke regulator eller flaske uten at kjøleren går først. Jeg kan levere det i Bergensområde eller vi kan møtes på Vestbrygg (?) for utveksling av ting og tang! Der kan du kjøpe de slangene du evt. trenger også.
Med vennlig hilsen John
kjølemotor.jpg kjøler etikett.jpg kjøler oppi.jpg kjøler side.jpg kjøler topp.jpg kjøler etikett.jpg
 
Tilbake
Topp