WLP320 versus WLP300

katla

Før sommaren brygga eg ein Weizen der eg brukte WLP300.  Den gjæra kanskje under litt for høg temperatur slik at det vart mykje banan.  

No held eg på å bryggja ein weizen variant med WLP320 - American Hefeweizen.     Den skal ha mindre banan/nellik og vera beregna på litt lågare temperatur.    

Er det nokon som har erfaring med denne?    
Vil den gje meir banan med høgare temperatur?  
Kva med svovel - vert det meir svovel med høgare temp?
Og til sist:  WLP300 opplevde eg som heller eksplosiv i gjæringa.  Er denne også så ivrig?

Noen dager siden du skrev dette innlegget, så kanskje du allerede har funnet svarene på spørsmålene dine, men likevel:

WLP320 har sitt opphav hos amerikanske Widmer Brothers, som i sin tid hentet gjæren fra Zum Uerige i Düsseldorf. Det er i så måte en klassisk altbier-gjær, hvilket vil si det er en nøytral ale-gjær som ikke vil gi noe særlig banan eller nellik. Amerikansk hefeweizen har ikke samme gjærkarakter som tysk hefeweizen, men er gjærmessig mer beslektet med typisk amerikansk pale ale. Vil tro gjæren er svært allsidig når det gjelder produksjon av amerikanske øltyper samt altbier og muligens også kölsch. Men det er altså ikke en typisk tysk hefeweizen-gjær.

Gahr skrev:
... Amerikansk hefeweizen har ikke samme gjærkarakter som tysk hefeweizen, men er gjærmessig mer beslektet med typisk amerikansk pale ale. Vil tro gjæren er svært allsidig når det gjelder produksjon av amerikanske øltyper samt altbier og muligens også kölsch. Men det er altså ikke en typisk tysk hefeweizen-gjær.

Då høyrest det ut som om eg har  større ei overrasking på gang enn eg venta meg…  Brukte kombinasjonen Tettnanger/Citra i denne..    Etter å ha vore oppskriftsslave i 6 månader er det jo morosamt å eksperimentera litt. 

Tilbake
Topp