Nyeste aktivitet

• Terjedd
    Terjedd reagerte på Hanen sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Ja det er litt merkelig. SG på tilten dropper alltid ved cold crash hos meg. Observerer ikke folk det motsatte? Skjønner ikke hvorfor...
  • Hanen
    Hanen svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Ja det er litt merkelig. SG på tilten dropper alltid ved cold crash hos meg. Observerer ikke folk det motsatte? Skjønner ikke hvorfor...
  • Hanen
    Hanen reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Tilt og tilsvarende apparater måler tettheten i væske. Tettheten endres ved temperatur. Kaldere væske er tyngre enn varm. Derfor går SG...
  • Terjedd
    Terjedd svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Tilt og tilsvarende apparater måler tettheten i væske. Tettheten endres ved temperatur. Kaldere væske er tyngre enn varm. Derfor går SG...
  • erikraude
    erikraude reagerte på Hanen sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Sommerpilsen fatet og satt kaldt. Spent på denne. 60 liter som ble lagt på gjærkaka av 18l pils. Gjæringsforløpet har gått helt...
  • D
    Det er nok litt forskjellige meninger her, men jeg måler kun temperaturen i kjøleskapet der gjæringskaret står og synes det fungerer...
  • JAMBO picobryggeri
    JAMBO picobryggeri reagerte på Hanen sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Sommerpilsen fatet og satt kaldt. Spent på denne. 60 liter som ble lagt på gjærkaka av 18l pils. Gjæringsforløpet har gått helt...
  • Hanen
    Hanen svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    • 1000016618.jpg
    • Screenshot_20250601_120702_Brewfather.jpg
Tilbake
Topp