Nyeste aktivitet

• Reinhard10
    Reinhard10 svarte på tråden Gjærstarter.
    Jeg leste en gang for lenge siden at det optimale var å steppe opp med 10 ganger. Kan ikke huske hvor, men jeg har brukt denne metoden i...
  • Reinhard10
    Reinhard10 svarte på tråden Gjærstarter.
    Fordi mine rør kun er 1,5 ml, mao mindre enn1ml gjær. Det er sikkert nok, men jeg lager normalt 10-15 rør så jeg har nok å ta av. Jeg...
  • Skjelstad
    Booka billett ei tid tilbake. Men det har dessverre kommet skjær i sjøen her så jeg må melde forfall. Gleda meg veldig så det var kjipt...
  • Jørgen O
    Jørgen O reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
    I min søken etter en film som kunne gi litt julestemning, som så langt har vært mangelvare, ramlet jeg innom en film på FEM av alle...
  • MortenSickel
    MortenSickel reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Grusomme bilder !!! med Like Like.
    Der har vi problemet. Folk må hente varene sine før alle disse pakkene kan skannes Det er altså ikke BS eller PostNord sine feil, men...
  • erikraude
    erikraude reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
    I min søken etter en film som kunne gi litt julestemning, som så langt har vært mangelvare, ramlet jeg innom en film på FEM av alle...
  • loebrygg
    loebrygg svarte på tråden Grusomme bilder !!!.
    Der har vi problemet. Folk må hente varene sine før alle disse pakkene kan skannes Det er altså ikke BS eller PostNord sine feil, men...
    • IMG_9617.jpeg
  • R
    rathers svarte på tråden Oppskrifter Kinn Bryggeri.
    Malstraum OG 13,1 plato FG 2,6 plato 12 EBC 40 IBU 5,5 % ABV Pils : 84,6% Caramel 50 Viking: 7,7% Light Munich 7,7% Start of boil...
  • MortenSickel
    MortenSickel reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
  • Kold Brygg
    Kold Brygg reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
  • Amarillo
    Amarillo svarte på tråden Om øl i mediene.
  • MortenSickel
    MortenSickel reagerte på Finn Berger sitt innlegg i tråden Gjærstarter med Like Like.
    Så lenge det tilføres nok næring (oksygen og nitrogen særlig), er det ingen begrensninger. Jeg har starta med bare det gjærskummet som...
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden Gjærstarter.
    Så lenge det tilføres nok næring (oksygen og nitrogen særlig), er det ingen begrensninger. Jeg har starta med bare det gjærskummet som...
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden Gjærstarter.
    Akkurat:). I en slik starter spiller lagrene av steroler eller glykogen i utgangspunktet sjølsagt liten rolle, for - som du sier - de...
  • Mc.
    Mc. svarte på tråden Gjærstarter.
    Jeg ble litt overrasket over at det går fint å steppe opp så mye mellom steg 1 og 2. Jeg har brukt 3 steg fordi jeg trodde at gjæren...
Tilbake
Topp