Nyeste aktivitet

• Mc.
    Mc. svarte på tråden Dark ale - humling.
    Tror jeg hadde gått for noe Porter aktig med engelske humler. Skjønt det å bruke sitrus humler i en mørk øl hadde jo vært interessant...
  • MortenSickel
    MortenSickel skrev et innlegg i tråden Dark ale - humling i Brygging.
    Jeg skulle brygget en Lucky Jack klone, så hadde jeg ikke riktig malt og endte med å ta i for mye for mørk malt (cara 40). Nå skyller...
  • R
    Ravneklo reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Usikker på om dette skal her eller i tråden for skremmende bilder :D jeg har rullert kjøleskap i dag, men idet jeg fikk større skap til...
  • R
    Ravneklo reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Like Like.
    Såpevann på røreren kan også være deilig Særlig når det ikke ser ut som man får malt i hus på en stund uansett
  • msevland
    Jeg stiller plutselig på en av disse kveldene i Oslo, det får være et nyttårsforsett. Denne gangen klaffet det ikke med andre...
  • Mc.
    Mc. reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Secret Santa 2025 med Like Like.
    Siste frist i dag! Meld dere på :)
  • Mc.
    Mc. reagerte på Amarillo sitt innlegg i tråden Om øl i mediene med Like Like.
    https://www.garshol.priv.no/blog/439.html?fbclid=IwY2xjawOhU_JleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR7LxyPMMje48EQm7TvMyg...
  • Ove
    Min forståelse: Det kan du! Det er ingen krav om å dokumentere hverken ingredienser eller prosess. Typedefinisjonene er reglene som ølet...
  • cjohansen
    Min forståelse: Det kan du! Det er ingen krav om å dokumentere hverken ingredienser eller prosess. Typedefinisjonene er reglene som ølet...
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Det er mulig. Husker ikke helt hva jeg målte og ikke, men nå er den klippet... Skal måle og se litt når dette ølet er ferdig, mulig jeg...
  • Ove
    Ikke at jeg sitter med noen ambisjoner om å delta i NM , men kan man nærmest brygge "hva som helst" bare man får det til å passe i en av...
  • Ove
    Ove svarte på tråden Deilige bilder!!!.
    Nei, jeg bare lurte. Ikke så viktig Men første tanke er at jeg ville satt den andre veien, altså at den står opp-ned? Kanskje du bare...
Tilbake
Topp