Oslomesterskapet 2014 avholdes 20. september

Sendte en mail med påmeldelse i starten av Juli, men har ikke hørt noe fra deg. Fikk du mailen? Er det for seint å melde på et brygg?
 
Beklager... Heftig feriemodus her. Oslomesterskapet går av stabelen 20 september, med brask og bram! Alle påmeldinger er gyldige. Jeg ba om å få en mail, kun for å ha litt oversikt selv. Herstad: du kan melde på flere brygg om du vil, men jeg har mottatt mailen din, så alt er i orden.:)
 
Er det noe akershusmesterskap eller noe liknende? Kan evt utflytta stakkarer som ble lurt ut av byen av dama snike seg med?
 
Folkens kun få uker igjen. Det er plasser igjen, så det er bare å melde seg på! Tilsvarende 19 liter øl, og godt humør er alt som skal til. Årets vinner får brygge ølet sitt på Schouskjelleren mikrobryggeri! Spre info til alle som (huffda) kanskje ikke bruker forumet, eller er på ferie. Vi trenger deltagere, ellers tar jeg seieren på walkover:)
 
Ingen ting er umulig i gamlebyen. Hvorvidt dommerne og publikum bedømmer skjegg eller andre attributter er usikkert i skrivende stund, men du kan jo alltids sende med et bilde?
Vi har ikke forsøkt oss med innsendt øl enda, men umulig er det ikke. I såfall er det lurt å alliere seg med en av bryggerne som stiller, og få ham/henne til å servere for deg. Det er tross alt 200 + mennesker som skal smake på ølet ditt:)
 
Oslomesteren kåres ved publikums stemmer. Dommerkonken er viktig som et korreks og for å få en fin balanse i konkurransen. Du blir altså ikke Oslomesteruten å delta i PF delen av konkurransen.:)
 
Hvordan løses det med kjøling av fat? I en perfekt verden tar med med seg sitt eget kjøleskap?

Og co2 forøvrig?
 
Hvordan løses det med kjøling av fat? I en perfekt verden tar med med seg sitt eget kjøleskap?

Og co2 forøvrig?
Noen har med kjøleskap, men de fleste isolerer Fatet godt med feks liggeunderlag. Dersom du kjøler det godt ned kvelden før, holder det lenge nok.

Landmåleren hadde et år med seg en søppelcontainer med hjul, full med is, 4 fat og 4 tappekraner på utsida. Fantasien er eneste grensesetter. De fleste har med gass selv, men dersom det er praktisk vanskelig er aldri medbryggere vanskelige å be om litt hjelp. Gass og kjøling har aldri vært noen stor issue i gamlebyen. Alt ordner seg.:) vi har da selvførlgelig også ismaskin.:)
 
Tilbake
Topp