Oslomesterskapet 2014 avholdes 20. september

Kommer forresten med update på premier i morgen. Bryggselv har tatt på spanserbuksene igjen! Fete premier til vinnere av dommerkonken såvel som Oslomesteren!
 
Jeg har dem, men det er ikke fryktelig mange. Lørdag formiddag mellom kl 11 og 13 sitter jeg på Gsf med ca 50 billetter. Første mann til mølla. Noen få tidligere deltakere har fått løfte om billetter, resten må møte opp på Gsf for å få kjøpt. Pga litt for mange "kickoff-jobbfoerspiel" i fjor gjør vi det litr vanskeligere. Vi vil ha folk med interesse for øl, ikke en drøss med ubehøvla dritings eiendomsmeklere (no offence) på Oslomesterskapet. Max 5 billetter pr. pers!

Hvor er GSF?
 
For oss som ikke har vært med før, hvor foregår det hele? Er det på GSF det også.

Må bare være sikker på at bøndene finner frem :oops:
 
Er det blitt annonsert noe program/ fastsatt noen tidspunker og slikt?
Og en annen ting, er det noen som har en manifoil, eventuelt en ekstra gassflaske med ball lock til corneliusfat å låne bort så jeg kan tappe fra to fat samtidig?
 
Programmet er som følger:
Oppmøte og rigging 17.00
Innslipp og dommerne starter 18.00
Stemmene leveres inn ca 20-20.30 premiering ca 21.00
Party-all night long :)
 
Ja kæsj only. Har ca 20 Bill igjen, så det er fremdeles en mulighet for billetter.:)
 
13 billetter og en stripete gjenglemt sekk igjen. Etter innholdet å dømme er det en kvinnelig eier.
 
Hadde vært kult med en liten oversikt over hvem som stiller i brygge-OM. Vi som kommer langveis fra Oslo sør og er debtutanter er litt nervøse, men gleder oss til å smake andres brygg.
 
Hadde vært kult med en liten oversikt over hvem som stiller i brygge-OM. Vi som kommer langveis fra Oslo sør og er debtutanter er litt nervøse, men gleder oss til å smake andres brygg.

Jeg er også debutant fra Storoslo sør, nærmere bestemt Jeløy. Har vært ølinteressert i mange år og brygget de første ekstraktbatchene for mange år siden, men så ble det stille frem til for et par år siden hvor jeg ble bitt av basillen... tar med en spitt-batch av brygg nr to på nybygget bryggerverk med/uten tørrhumle. Kategori? Hmm. Singlehop strong ale? Gleder meg like mye til å smake andres som å få tilbakemelding på eget brygg. Spennende!
 
Tilbake
Topp