Oslomesterskapet 2014 avholdes 20. september

Som alltid er det kjøkkensjefen på Ekebergrestauranten, Tore, som griller og koker for oss. Menyen er ikke klar enda, men det blir garantert vanvittig godt! Minner om at det er plass til noen flere bryggerne, så ingen grunn til å være sky.
 
Og for de som er usikre på om de er flinke nok...
Han som vant i 2012 vant med sin batch nr 2 eller 3 mener jeg å huske. Alle er gode nok til å bli Oslomester, så ingen grunn til å se det an og vente til neste år. :)
 
Snart siste tjangs til å få et brygg i gang før Oslomesterskapet folkens. Det er flere plasser igjen!
 
Bare sånn i tilfelle påmeldingsmailen gikk i spamboksen, så kommer altså vi i Drageset kjøkkenbryggeri med 3 bryggere og to/tre øl.
 
Alle påmeldinger er mottatt. Det er fremdeles noen plasser igjen. Jeg vil minne på at årets vinner også får ølet sitt brygget på Schouskjelleren mikobryggeri. Tiden for å sette et brygg til konkurransen renner nå sakte ut, men det er ikke for sent.
 
Nå har vel snart 22 timer gått, og gårsdagens imorgen er blitt til idag...minst! Hvor blir det av billettene! :D
 
Jeg har dem, men det er ikke fryktelig mange. Lørdag formiddag mellom kl 11 og 13 sitter jeg på Gsf med ca 50 billetter. Første mann til mølla. Noen få tidligere deltakere har fått løfte om billetter, resten må møte opp på Gsf for å få kjøpt. Pga litt for mange "kickoff-jobbfoerspiel" i fjor gjør vi det litr vanskeligere. Vi vil ha folk med interesse for øl, ikke en drøss med ubehøvla dritings eiendomsmeklere (no offence) på Oslomesterskapet. Max 5 billetter pr. pers!
 
Tilbake
Topp