• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Labb fordunk ?

Noen som vet om de fortsatt selger Labb fordunk 60 L på felleskjøpet?
fant den ikke på hjemmesiden lenger.

Noen som kjenner til noen gode alternativer i bergensområdet, da jeg har behov for et større meskekar.
 
Går sikkert an å ta ein telefon til Felleskjøpet i Åsane eller på Laksevåg - så får du sikkert svar på om dei har.
 
Om jeg husker rett var det snakk om at de skulle skifte dem ut til en annen variant. Hvis så kan det være at den nye typen dukker opp om litt. Uansett, ta kontakt som katla foreslår.

Mvh
Deluze
 
Om jeg husker rett var det snakk om at de skulle skifte dem ut til en annen variant. Hvis så kan det være at den nye typen dukker opp om litt. Uansett, ta kontakt som katla foreslår.

Mvh
Deluze
Den nye typen labb er av ein heilt annen type. Slik eg såg det var det ikkje noke til brygging.
 
Verken Laksevåg eller Åsane har Labbdunk. Er på jakt sjølv. Må vel kjøpe ein kjele av Katla i staden.
 
Verken Laksevåg eller Åsane har Labbdunk. Er på jakt sjølv. Må vel kjøpe ein kjele av Katla i staden.

Eg har dessverre ikkje kjelar og er særs usikker på om eg får igjen. Siste leveranse av rustfrie kjelar viste seg å vera alt anna enn rustfrie - så alle kjelar eg selde etter påske måtte dessverre kallast tilbake - kjedeleg både for meg og dei som kjøpte kjelar av meg.

Men - eg har faktisk ein labb-dunk ståande som eg tok inn for å sjå korleis den såg ut i botnen og korleis silbotnane eg har passa i den (som fot i hose om eg må få sagt det sjølv). Den er ellers ubrukt. Om nokon vil kjøpa den frå meg skal dei få den for det eg gav for den (som eg ikkje heilt hugsar nett no). Den er for tida bømling og er ikkje bergensar igjen før tidlegast på søndag kveld - om nokon skulle vera interessert i den. Send meg isåfall ein vanleg e-post og adressa finn du under kontakt på min nettstad. Om det er fleire interessentar får dere slost om den (eller rettare sagt - eg trekkjer ut ein). Bruk labb-dunk som emne i e-posten...
 
Øyvind T. snakkar varmt om Nopladunken. Kanskje det kan være ei erstatning ?
15087867631_0eab7e38da_k-jpg.13939
 
har hatt begge og holder en knapp på nopla. Jeg kjøpte min som en blandebøtte på mureravdelingen i en byggevareforretning for 279. Denne har (i motsetning til labb) gaffel og kniv stempel under. Hvit plast er uten fargestoffer som ofte er det komponentet som er ikke matvaregodkjent. Den avbildede er forøvrig til salgs.
 
Men de er tette, og blåtønnen 60l har klemring? Du befinner deg kanskje i Oslo?

Jeg trenger de til ett helt annet formål, så at de ikke kan gjæres i går helt i orden.
 
har hatt begge og holder en knapp på nopla. Jeg kjøpte min som en blandebøtte på mureravdelingen i en byggevareforretning for 279. Denne har (i motsetning til labb) gaffel og kniv stempel under. Hvit plast er uten fargestoffer som ofte er det komponentet som er ikke matvaregodkjent. Den avbildede er forøvrig til salgs.

Hvilken butikk handlet du på?
 
Tilbake
Topp