Usmaker har kommet

Jeg har et frafall på min usmaks-samling i dag, kl 18.00 på Grünerløkka. PM meg om noen er interesert i den plassen.
 
For oss som bor litt ubeleilig til, der det ikke er etablert noe norbrygg lokallag. Men gjerne har lyst å være med på dette.

Er det muligheter for at ett testsett blir fordelt på Norbrygg medlemmer som ikke har muligheter til å samle 10stk?

Om vi så må betale litt i administrasjonkostnader så gjør det meg ingenting.

Kan også ta på meg oppgaven å lage listen over medlemmer som har lyst, samt postadresser til samtlige.

Mitt eneste alternativ er Bergen, men da er det endel ting som må falle på plass.
 
For oss som bor litt ubeleilig til, der det ikke er etablert noe norbrygg lokallag. Men gjerne har lyst å være med på dette.

Er det muligheter for at ett testsett blir fordelt på Norbrygg medlemmer som ikke har muligheter til å samle 10stk?

Vi kan prøve å få til en ordning også for de som sliter med å samle 8-10 medlemmer, men jeg er litt usikker på hvordan vi skal løse det. Pillene er dosert for 1 liter øl, og er egentlig ikke mulig å fordele på flere plasser.
 
Vi kan prøve å få til en ordning også for de som sliter med å samle 8-10 medlemmer, men jeg er litt usikker på hvordan vi skal løse det. Pillene er dosert for 1 liter øl, og er egentlig ikke mulig å fordele på flere plasser.
Ah, sånn og forstå. Hva ville det for eks kostet å kjøpt hele settet?
 
Men i Haugesund burde det vel være mulig å få til noe uansett?

Vi har også tenkt på å ha samlinger på plasser der hjemmebryggere uansett samles. Vi gjorde det på hjemmebryggerhelga i Oslo, og det finnes mange andre anledninger som kunne være passende.
 
Men i Haugesund burde det vel være mulig å få til noe uansett?

Vi har også tenkt på å ha samlinger på plasser der hjemmebryggere uansett samles. Vi gjorde det på hjemmebryggerhelga i Oslo, og det finnes mange andre anledninger som kunne være passende.

Har sjekket litt, men det virker ikke som det er så mange som er innmeldt i Norbrygg? Ellers er dem ikke aktive på forumet.

Hadde det vært mulig å få innsikt i antall medlemmer i Haugesund? Eller mailingliste så jeg kunne sjekket interessen?
 
Tilbake
Topp