1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Usmaker har kommet

En tråd i 'Styret informerer' startet av Per Øyvind Arnesen, 24 Sep 2014.

1. zycc

zycc
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg har et frafall på min usmaks-samling i dag, kl 18.00 på Grünerløkka. PM meg om noen er interesert i den plassen.

2. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

For oss som bor litt ubeleilig til, der det ikke er etablert noe norbrygg lokallag. Men gjerne har lyst å være med på dette.

Er det muligheter for at ett testsett blir fordelt på Norbrygg medlemmer som ikke har muligheter til å samle 10stk?

Om vi så må betale litt i administrasjonkostnader så gjør det meg ingenting.

Kan også ta på meg oppgaven å lage listen over medlemmer som har lyst, samt postadresser til samtlige.

Mitt eneste alternativ er Bergen, men da er det endel ting som må falle på plass.

3. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Vi kan prøve å få til en ordning også for de som sliter med å samle 8-10 medlemmer, men jeg er litt usikker på hvordan vi skal løse det. Pillene er dosert for 1 liter øl, og er egentlig ikke mulig å fordele på flere plasser.

4. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ah, sånn og forstå. Hva ville det for eks kostet å kjøpt hele settet?

5. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Men i Haugesund burde det vel være mulig å få til noe uansett?

Vi har også tenkt på å ha samlinger på plasser der hjemmebryggere uansett samles. Vi gjorde det på hjemmebryggerhelga i Oslo, og det finnes mange andre anledninger som kunne være passende.

6. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Har sjekket litt, men det virker ikke som det er så mange som er innmeldt i Norbrygg? Ellers er dem ikke aktive på forumet.

Hadde det vært mulig å få innsikt i antall medlemmer i Haugesund? Eller mailingliste så jeg kunne sjekket interessen?

7. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Send en mail til styret@norbrygg.no og spør om du kan få liste. Det er 16 medlemmer i Haugesund og 21 på Karmøy.

8. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Takk. Da får jeg ta en sjekk runde. Egentlig ett lavt medlemstall mtp antall beboere i disse kommunene.

9. skr1970

skr1970
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Om det blir i Haugesund/ Karmøy stiller jeg meg i kø for å være med :)

10. glenn pederz

glenn pederz
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Sendte mail nå i kveld om en medlemsoversikt, så får se hva som blir utav det :)

11. bjartenataas

bjartenataas
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei, er dette mulig fremdeles hvis vi samler 10 stk?

12. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Styremedlem

Det er det. Vi har fortsatt piller.

glenn pederz liker dette.
  13. bjartenataas

bjartenataas
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ok, har en bryggegruppe på jobb, skal se om vi kan samle folk

14. Draugen

Draugen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har du oversikt over hvor mange medlemmer det er i Mosjøen? Jeg antar det er for få, så jeg skulle gjerne hatt en pris på settet dersom dere selger.

15. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Moderator

Per 2015 er det 9 registrerte medlemmer som har betalt medlemsavgift i Vefsn.

16. kortulf

kortulf
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Fisker opp denne igjen. Har sendt inn skjema og mail til domkom, men har ikke hørt noe tilbake. Men ble beroliget av denne og antar at de plutselig dukker opp i postkassa :)

Løver liker dette.

Del denne siden