For oss som bor litt ubeleilig til, der det ikke er etablert noe norbrygg lokallag. Men gjerne har lyst å være med på dette.
Er det muligheter for at ett testsett blir fordelt på Norbrygg medlemmer som ikke har muligheter til å samle 10stk?
Ah, sånn og forstå. Hva ville det for eks kostet å kjøpt hele settet?Vi kan prøve å få til en ordning også for de som sliter med å samle 8-10 medlemmer, men jeg er litt usikker på hvordan vi skal løse det. Pillene er dosert for 1 liter øl, og er egentlig ikke mulig å fordele på flere plasser.
Men i Haugesund burde det vel være mulig å få til noe uansett?
Vi har også tenkt på å ha samlinger på plasser der hjemmebryggere uansett samles. Vi gjorde det på hjemmebryggerhelga i Oslo, og det finnes mange andre anledninger som kunne være passende.
Hadde det vært mulig å få innsikt i antall medlemmer i Haugesund? Eller mailingliste så jeg kunne sjekket interessen?
Send en mail til styret@norbrygg.no og spør om du kan få liste. Det er 16 medlemmer i Haugesund og 21 på Karmøy.
Om det blir i Haugesund/ Karmøy stiller jeg meg i kø for å være med
Det er det. Vi har fortsatt piller.Hei, er dette mulig fremdeles hvis vi samler 10 stk?
Har du oversikt over hvor mange medlemmer det er i Mosjøen? Jeg antar det er for få, så jeg skulle gjerne hatt en pris på settet dersom dere selger.Det er det. Vi har fortsatt piller.
Har du oversikt over hvor mange medlemmer det er i Mosjøen?
Der lå pillene i postkassa ☺