Bryggerlaug i nærheten av Lørenskog?

Hei!

Mitt navn er Kenneth Sørensen. Noen kjenner meg kanskje fra tidligere jobb som daglig leder på Cafe Sara i Oslo. Nå er jeg på vei til å starte i ny jobb og i den anledning ønsker jeg å komme i kontakt med hjemmebryggere og ikke minst eventuelle bryggerlaug i eller i nærheten av Lørenskog. Er det noen i det område som kunne tenke seg å jobbe med øl? Ta kontakt på epost: funissimooslo@gmail.com og legg ved kontaktinformasjon, så jeg kan kontakte deg/dere.


Mvh,
Kenneth Sørensen
 
Hei Morten!

Jeg starter i ny stilling som driftansvarlig for Gulating ølutsalg ved månedskifte. Dvs at det er min oppgave å åpne og stå for overordnet drift av butikker i Oslo og Akershus. Det kommer trolig en butikk i Lørenskog, og derfor lurer jeg på hva som er av bryggermiljø, både som kundegrunnlag samt at vi kommer til å trenge personale til denne butikken. Ikke umulig at det på sikt også kan bli aktuelt å åpen puber rundt om i Norge i regi av Gulating, slik som det allerede er gjort i Lillestrøm.

Mvh,
Kenneth
 
Spennende, hvis dere ønsker noe fra lauget, er det bare å si fra, så kan vi se hva vi får til.
 
Beklager sent svar.. Vi er en gjeng på ca.25-30stk i alle aldere, vi arrangerer fellesbrygginger, deler erfaringer, har noen sosiale lag, julebord, stiller som laug under NM og alt annet som er gøy med brygging.
 
Tilbake
Topp