1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Bryggerlaug i nærheten av Lørenskog?

En tråd i 'Nedre Romerike Bryggerlaug' startet av Kenneth Sørensen, 23 Mar 2015.

1. Kenneth Sørensen

Kenneth Sørensen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei!

Mitt navn er Kenneth Sørensen. Noen kjenner meg kanskje fra tidligere jobb som daglig leder på Cafe Sara i Oslo. Nå er jeg på vei til å starte i ny jobb og i den anledning ønsker jeg å komme i kontakt med hjemmebryggere og ikke minst eventuelle bryggerlaug i eller i nærheten av Lørenskog. Er det noen i det område som kunne tenke seg å jobbe med øl? Ta kontakt på epost: funissimooslo@gmail.com og legg ved kontaktinformasjon, så jeg kan kontakte deg/dere.

Mvh,
    Kenneth Sørensen

borander liker dette.
  2. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Høybråten på Lørenskoggrensa ...
    Klar for en øl :)
    Morten

3. Kenneth Sørensen

Kenneth Sørensen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei Morten!

Jeg starter i ny stilling som driftansvarlig for Gulating ølutsalg ved månedskifte. Dvs at det er min oppgave å åpne og stå for overordnet drift av butikker i Oslo og Akershus. Det kommer trolig en butikk i Lørenskog, og derfor lurer jeg på hva som er av bryggermiljø, både som kundegrunnlag samt at vi kommer til å trenge personale til denne butikken. Ikke umulig at det på sikt også kan bli aktuelt å åpen puber rundt om i Norge i regi av Gulating, slik som det allerede er gjort i Lillestrøm.

Mvh,
    Kenneth

4. Ganderik

Ganderik
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har ikke noe mulighet for full jobb, men deltid/helg.. Strømmen

5. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

:) Sendt direktemelding.
    Gleder meg til å se hva du kan skape rundt Gulating

6. John P

John P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Spennende, hvis dere ønsker noe fra lauget, er det bare å si fra, så kan vi se hva vi får til.

7. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Kan du sende litt info om lauget? .. eller lenke til en infoside / hjemmeside?

8. John P

John P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Beklager sent svar.. Vi er en gjeng på ca.25-30stk i alle aldere, vi arrangerer fellesbrygginger, deler erfaringer, har noen sosiale lag, julebord, stiller som laug under NM og alt annet som er gøy med brygging.

msevland liker dette.

Del denne siden