Hjemmerbryggerhelgen 2015

Kjøpe bilett til hjemmebryggerhelgen?
Jeg har kjøpt to billetter til helgen men trenger kun en.
Selger den ene til redusert pris:)
Regner med det er mulig og endre navn og eier på den.
 
Da er det ei uke igjen, og planlegginga begynner å gå inn i siste, hektiske fase. Har vi nok plastglass? (Ja, et bryggeri har slikt på reklamelageret...) Trenger vi paraply hvis det regner? Er det noen dører som må låses opp i helga, som vanligvis er stengt? Er vi sikker på at det er nok kaffe tilgjengelig på søndag morgen?

Det meste skal være under kontroll, og vi begynner å glede oss skikkelig til å ta i mot alle de spennende foredragsholderne, glade hjemmebryggere og hyggelige samarbeidspartnere. Dette kommer til å bli knallbra.

Har du ikke billett? Ikke for sent: https://norbrygg.hoopla.no/sales/helgen2015
 
Jeg er så kørka at jeg ikke forstår programmet. Feks:
17.00 Hjemmebryggersamling. Det blir servering av øl og pizza. Registrering for konferansen på lørdag.

Er det også på Hansa? Og er det uavhengig av om man er på heldagsgjærkurs med WhiteLabs?
Er det da man får vite hvilke klokkelett de ulike arrangementene skal gå?

Sikkert bare jeg som er litt treig, altså.
 
Jeg er så kørka at jeg ikke forstår programmet. Feks:
17.00 Hjemmebryggersamling. Det blir servering av øl og pizza. Registrering for konferansen på lørdag.


Beklager om dette var uklart. Når man sitter med programmet er det av og til lett å se seg blind på slikt.

Er det også på Hansa?

Ja, det er i kantina hos Hansa.

Og er det uavhengig av om man er på heldagsgjærkurs med WhiteLabs?

Ja, samlinga på kvelden er for de som skal være med på Hjemmebryggerhelgen, og ikke en del av gjærkurset.

Er det da man får vite hvilke klokkelett de ulike arrangementene skal gå?

Vi prøver å få lagt ut oversikt over foredragene på forhånd, men det er en liten kabal å få tidtabellen til å fungere.
 
Hvor mange pizzastykker må man eventuelt spise?

Satser på 7fjell, men kommer mer en gjerne på hjemmebryggerhelga, ....med mindre det kreves for mange pizzastykker
 
Order dere transport frem og tilbake for vore gjester Gustav? Hotell 7Fjell?

Det er buss fra Hansa til Kalfaret og tilbake fra Kalfaret til Kokstad for de som bor på hotellene der. Annen transport må man ordne selv.

Arrangementet på 7Fjell har ikke noe med Hjemmebryggerhelgen å gjøre.
 
Men forstår det slik at man MÅ spise pizza for å melde seg på de ulike sesjonene?

Nei. Det er ikke registrering til foredragene. Du møter opp på de du vil høre på. Vi må registrere alle som kommer, få sjekket billetter osv. Det kommer til å bli litt kø (regner vi med) på lørdag morgen om alle skal gjøre det da, så de som kommer på fredag kan få delt ut navnelapper og registrert seg da.
 
Billettsalget på nett er forøvrig åpent helt til arrangementet er slutt. Så med en smarttelefon kan man fint "kjøpe i døra", om man ikke har kjøpt på forhånd.
 
Hvordan kommer man seg fra Jernbanestasjon i Bergen og til Scandic?
Er det gangavstand fra Scandic til Hansa?
Kommer med tog fra Oslo fredag.
Kunne tenkt meg til 7 fjell først hvis det er mulig transport dit og videre til Scandic
 
Tilbake
Topp