Hjemmerbryggerhelgen 2015

For oss som ikke rekker å være hos Hansa til kl 17 fredag. Hvor lenge er det åpent for pizza og registrering?
 
For oss som ikke rekker å være hos Hansa til kl 17 fredag. Hvor lenge er det åpent for pizza og registrering?

Jeg regner med at vi begynner å avslutte rundt 21.00. Det er jo et ganske hardt program dagen etter. De som kommer sent, må regne med å vente litt ved porten. Vi satser på å ha folk som kommer til å ga fram og tilbake å hente folk, men det er et stort anlegg og det tar ca 5-7 minuttter å gå fra porten til puben der vi er.

Mer informasjon om fredagen kommer til alle som har kjøpt billett. Jeg snakket med Hansa i dag, og de antydet at det kunne bli 20-30 øltyper å smake på, i tillegg til hjemmebrygg.
 
Sist redigert:
Varer gjærkurset på fredag helt frem til hjemmebryggersamlingen kl 17? Eller må de som er på gjærkurset regne med å dra hjemom i mellomtiden, evt. loke rundt på kokstad i noen timer? :p
 
Jeg er nysgjerrig og pisker litt på en døende hest har jeg på følelsen av..

Men er norbrygg villige til å legge ut seminarer på lukkede sider? Det er ikke det at jeg har lyst på "gratis" info iom at jeg ikke deltar, det kan man få andre steder, men jeg føler det ville vært en step up hvis man som norbrygg medlem faktisk kunne gått inn et sted og sett seminarer som har vært i regi av norbrygg. Jeg vet ikke, kanskje en tier ekstra fra hvert medlem i året kunne dekket denne ekstrautgiften det vil medføre til innleie av utstyr?

Man kan helt sikkert lage en enkel deal på noen få % rabatter (teknikere er uansett glade i øl) evt kanskje mot en liten motytelse til et utleiefirma. Rundt oslo-området er det forøvrig bare sende PM så fikser jeg en god pris fra firmaet jeg jobber for. Jeg kan selv bistå med opplæring via veven (dodgy cam-session) for å vise operatørene av oppsettet hvordan det fungerer, da slipper man iallefall å evt bruke penger på en person fra utleiefirmaet, eller bedritent opptak.
 
Jeg er nysgjerrig og pisker litt på en døende hest har jeg på følelsen av..

Vi prøver å få til opptak av utvalgte foredrag, men lyden ser ut som vi har undervurdert hvor mye jobb det blir med. Vi kommer til å gjøre et forsøk, uten at jeg vil love at det blir vellykket.
 
Vi prøver å få til opptak av utvalgte foredrag, men lyden ser ut som vi har undervurdert hvor mye jobb det blir med. Vi kommer til å gjøre et forsøk, uten at jeg vil love at det blir vellykket.

Det er godt å høre, lydem er det ofte bare folk som meg som bryr seg om. Hører man det som blir sagt holder jo egentlig det :)
 
I tillegg kommer det NM-vinnere, foredragsholdere, folk fra Hansa osv, så vi er vel et sted rundt 90 personer som er der.
 
Vi prøver å få til opptak av utvalgte foredrag, men lyden ser ut som vi har undervurdert hvor mye jobb det blir med. Vi kommer til å gjøre et forsøk, uten at jeg vil love at det blir vellykket.

Vi må nok jobbe mer med det til neste år. Opptak av foredraget til Lars Marius Garshol (som var meget bra) resulterte i bugrapport #01218521 til GoPro...
 
Tilbake
Topp