Bjorleik 2015: Dato og tema for Bjorleik 2015 er klart

Noko som ein del slit med å skjøne her er kvifor me nemner bryggeteknikk og kjenne utstyr. Skal du treffe i nærleiken av tala, må du kjenne utstyret ditt. Når alle nyttar same oppskrift, er oppskriftutvikling og fancy spesialingredienser av bordet, det dreier seg om å lage eit godt og ikkje minst feilfritt øl under tilnærma ame føresetnader. Kan og nemne at pakking og unngåing av oksydering er viktige faktorar for å lukkast.
 
Klager fortsatt på at tørrhumle skal i på dag seks.Jeg føler jeg er en gentleman, holder meg til avtaler, men denne dag 6 er bare tullete egentlig.
 
Klager fortsatt på at tørrhumle skal i på dag seks.Jeg føler jeg er en gentleman, holder meg til avtaler, men denne dag 6 er bare tullete egentlig.
Eller: en gentleman lager ølet slik at det smaker best? James Bond hadde ikke brydd seg om slike regler...
 
Som sagt, sjå på det som rettleiande. Veiledende, som det heiter på sidemål. Eg meiner då kun punktet med dag seks.
 
Eg brukar å tenke at Noonan brukar litt høgare verdier ved 60min enn Tinseth. Eg legg meg på 80-85% av Noonanverdien og det har funka bra når eg har brygga etter 7F oppskrifter.
 
Kva opplysningar ønskar domarane at vi fører opp på "etiketten" i år sidan vi bryggar same ølet heile hurven?
 

Similar threads

E
Svar
0
Sett
278
Espen Vinnes
E
L
Svar
0
Sett
566
Lars Johan Ulveseth
L
H
Svar
0
Sett
515
Helge Brakstad
H
L
Svar
0
Sett
402
Lars Johan Ulveseth
L
Tilbake
Topp