• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs 3- kjelebryggeri. Boilermaker 15g BK, MT og 98L HLT gass/induksjon

Grunnet lite lagringsplass vurderer jeg å selge bryggeriet og kjøpe et mindre kompaktbryggeri.

Gjennstående utstyr for salg er:

98L rustfri HLT med termometer og tappekran. Minstepris 2000kr

15 gallon Boilermaker kokekjele ned whirlpool-bend Minstepris 3000kr

March 240V pumpe 1200kr

March 115V pumpe 800kr

Blichmann 21KW gassbrenner med korte og lange bein 2500kr

1 gassflaske i kompositt 10 eller 11 kg. Disse er ikke pantbare, men man betaler omlag 800kr i engangsavgift(+gasspris) ved kjøp av ny flaske. Ved refylling bytter man flaske til en full uten å betale mer avgift. Disse varer noen brygg, men det er kjekt å ha 2 stk, så slipper man å stikke på bensinstasjonen under brygging.
Minsteris 300 kr.




BUD SÅ LANGT, OPPDATERER DENNE LISTEN MED NYE BUD:


21KW Blichman Gassbrenner 1700, larsovef
March-pumpe 240V 1000, Newman








Jeg ønsker ikke å sende, så fortrinnsvis leter jeg etter kjøpere i Oslo som kan komme å hente på Sofienberg.
Jeg ønsker også fortrinnsvis å selge samlet.
Dersom gode bud gjør det fordelaktig å selge delt så vurderer jeg det.
Jeg selger ikke til tullepris. Halv pris av ny er minste innslag for å vurdere det. Jeg har råd til å kjøre det ut på landet og lagre det der til jeg har plass til det igjen.
Jeg ønsker at bud legges inn i tråden og ikke sendes på PM i dette forumet.

Budfrist: 17.mai kan budvinner feire!
Jeg selger tidligere dersom jeg får gode bud
Hei

Jeg byr 2000,- for brenner under forutsetning av rask avklaring. Det skal brygges i helgen
 
Casoen komt i hus. Vert å sjekke den i morgen. Igjen takk for ein åpen og ryddig handel

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Casoen har nå brygge 3 brygg etter den kom til Sunnmøre. Den virker upåklagelig. [emoji106]

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Sist redigert:
Heisann!
En liten oppdatering.
Budfristen er nå ute. Utstyret som har oppnått minstepris er solgt. Det gjenstår noe utstyr som ikke har oppnått minsteprisen. Dette selger jeg til minstepris. Se første post for liste over utstyr.
 
Nå er også gassbrenneren fra Blichmann og den siste gassflasken solgt til minstepris.

Det som står igjen er:
Blichmann 15 gallon kokekjele m whirlpoolbend
115v March-pumpe

I midlertid reiser jeg nå vekk på ferie frem til i september en gang. Det betyr at det kan bli kinkig å gjennomføre overlevering av utstyr, men ikke umulig. Jeg er hjemme i morgen (Onsdag 15.juni) mellom 1200 og 1400, dersom noen ønsker å handle i dette tidsrommet.
 
Solgt 15gallonen??
Jeg har den enda. Prisen er 3000.
Jeg er bortreist, men har en samboer som kan bistå med overlevering. Hun har bare mulighet onsdag mellom 1700 og 1800 og på torsdag kveld. Etter dette vil det ikke være mulig å få tak i utstyret for sommeren. Dersom du vil ha den så sender jeg deg tlf.nr. slik at dere kan avtale tidspunkt og betalingsform.
 
Tilbake
Topp