Eg er intreserte i å få den så kjapt som mulig vist det viser seg at prisen eg tilbyr er den rette.
Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Jeg finleser rettningslinjene og klarer ikke å tolke det dit at jeg ikke har lov å selge før fristen går ut. Jeg har heller ikke lyst å bryte med rettningslinjene, så jeg trenger et kompetent råd. Skal sende mail å forespørre meg litt.
Dersom det er innenfor retningslinjene så vurderer jeg å selge følgende utstyr allerede nå:
Inlinetermometer 300, Naxi
O2-stein 200, Bozo
Motstrømskjøler 1500, Løver
Meskekjele 4000 Atle K
1 Caso 3500 1700, Jo-Helge
Slanger med QD 200 Bozo
Kraner med T-kryss 300, Bozo
De to siste her vurderer jeg også å selge nå, men de tilhører pumpe og kjølesløyfa så det er litt synd om de som kjøper det ikke får slangene. Mye mulig det er alt for sentimentalt av meg men det hadde vært fint om det ble slik.
Til info så er alle bud som er notert er:
Inlinetermometer 300, Naxi
O2-stein 200, Bozo
21KW Gassbrenner 1100, RawRoffe
Motstrømskjøler 1500, Løver
Slanger med QD 200 Bozo
Kraner med T-kryss 300, Bozo
Meskekjele 4000 Atle K
1 Caso 3500 1500, Atle K
1 Caso 3500 1700, Jo-Helge
March-pumpe 240V 1000, Newman
Dersom det skal bli mye styr og tull av det her så trekker jeg alt utstyr som ikke har oppnått minstepris. Det får jeg lagre ute på landet og selge etter forespørsel. Jeg ønsker å være ryddig og redelig i salget, og selvfølgelig oppnå en rettferdig pris. Dette er dyrt utstyr av høy kvalitet.
Jeg har fått en del PMer, og noen av dem er med bud, noen med kverulering og hersketekniker, noen med bare høfflige forespørsler om presiseringer o.l. Vær snill å legg bud inn i tråden, dette er iht rettningslinjene og sikrer en rettferdig behandling for alle. Prisdiskusjoner eller press av forskjellig slag synes jeg er unødvendig og fører ikke til noe annet enn at jeg føler at det ikke er verdt å selge bryggeutstyr på dette forumet
Presiseringer og utfyllende info svarer jeg gjerne på. Det er sikkert fint å få disse på PM slik at jeg kan oppdatere første post slik at det blir oversiktlig for alle å få med seg helhetsbildet.