1000kr for motstrømskjøler er notertBeklager, overså det bildet i farta.. Da byr jeg 1000,- for motstrømskjøler, så sier du ifra om det blir aktuelt.
Mye fint utstyr her, så ønsker deg lykke til med salg av hele bryggeriet samlet
Når du snakker om halv pris av nypris? Mener du da at du har korrigert prisene ved starten av denne tråden?
HS
Er budet på 2000kr for brenneren og motstrømskjøleren tilsammen?Byr 2000kr for gassbrenner og motstrømskjøler.
HS
Jeg finner gassbrenneren til 149$ (1200kr) på Internett. Ved å bestille den med jet carrier så blir frakten veldig liten. Motstrømskjøler varierer prisen veldig på Internett, så vet ikke hva den er verdt. Men jeg byr 2000k for begge ja.
HS
300kr for T-kryss med inline termometer er notertHvis det er noen quick connections igjen så tar jeg de.
T-kryss med termometer og QD hann/hunn for å måle temp på skyllevann eller vørter ut av kjøler. 300kr
tar gjerne denne og hvis det er igjen.
Notert!Ser flere byr på div pakker,
Hvis ikke pakka mi går igjennom kan jeg by på denne alene...
Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter byr evt 200 kr
Det er 3 slanger med koblinger.Hei kjøper gjerne følgende:
Motstrømskjøler i kobber, "Convoluted" for turbulens og bedre kjøling. Har hurtigkoblinger for hageslanger på vannsiden og QD på vørtersiden 1000kr
Tilhørende slanger med Quick disconnects, alt utstyr har disse koblingene 100kr pr par hann/hunn
Hvor mange slanger er det?
Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter 150kr
Diverse kraner for fleksibilitet i vesketransport gjennom pumpene 3 kraner og T-kryss 300kr
Hva vil du ha? Byr 2000 kr for dette!
mvh Ole
NotertFor å gjøre oppgaven enda mer uoversiktlig..
Byr 1100,- for bare brenneren.
Hvis det gjør det mer interessant kan jeg slenge med humle. Rhizomer, hele planter eller stiklinger.