• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs 3- kjelebryggeri. Boilermaker 15g BK, MT og 98L HLT gass/induksjon

Beklager, overså det bildet i farta.. Da byr jeg 1000,- for motstrømskjøler, så sier du ifra om det blir aktuelt.
Mye fint utstyr her, så ønsker deg lykke til med salg av hele bryggeriet samlet
 
Når du snakker om halv pris av nypris? Mener du da at du har korrigert prisene ved starten av denne tråden?


HS

Jeg vet ikke helt hva du mener med korrigerte priser. Jeg la ut den første posten før jeg satt på det fulle bildet av hva alt har kostet meg. Det fulle bildet sitter jeg ikke med enda, men jeg har redigert inn minimumspriser i posten slik at det skulle være lettere å se hva jeg mente. Minimumsprisene er basert på enten hva jeg betalte da jeg kjøpte tingen, eller hva den koster ny i dag der jeg ikke vet hva jeg betalte en gang i tiden. Så har jeg justert litt for hvilken tilstand tingen er. En ting i rustfritt har jo minimal slitasje, mens en ting i plast slites fortere.

Det med halv pris var brukt som en generell vending for å illustrere at jeg ikke kommer til å stampe bryggeriet, og at det følgelig ikke er vits i å komme med veldig lave bud. Halv pris på rustfritt bryggeriutstyr er lavt synes jeg. I allefall når jeg ser hva for eksempel brukte cornyfat går for.

Dersom det med halv pris virker villedende, så redigerer jeg det gjerne vekk. Meningen var å forklare hva jeg mente og oppmuntre til reell budgiving. Jeg synes det er frustrerende både som selger og kjøper, når man må igjennom veldig mange bud før man nærmer seg en rettferdig markedspris.

Svarte jeg på spørsmålet?
 
Jeg finner gassbrenneren til 149$ (1200kr) på Internett. Ved å bestille den med jet carrier så blir frakten veldig liten. Motstrømskjøler varierer prisen veldig på Internett, så vet ikke hva den er verdt. Men jeg byr 2000k for begge ja.


HS
 
Hvis det er noen quick connections igjen så tar jeg de.

T-kryss med termometer og QD hann/hunn for å måle temp på skyllevann eller vørter ut av kjøler. 300kr

tar gjerne denne og hvis det er igjen.
 
Jeg finner gassbrenneren til 149$ (1200kr) på Internett. Ved å bestille den med jet carrier så blir frakten veldig liten. Motstrømskjøler varierer prisen veldig på Internett, så vet ikke hva den er verdt. Men jeg byr 2000k for begge ja.


HS

2000kr for brenner og kjøler er notert
 
Hvis det er noen quick connections igjen så tar jeg de.

T-kryss med termometer og QD hann/hunn for å måle temp på skyllevann eller vørter ut av kjøler. 300kr

tar gjerne denne og hvis det er igjen.
300kr for T-kryss med inline termometer er notert
 
Hei kjøper gjerne følgende:
Motstrømskjøler i kobber, "Convoluted" for turbulens og bedre kjøling. Har hurtigkoblinger for hageslanger på vannsiden og QD på vørtersiden 1000kr
Tilhørende slanger med Quick disconnects, alt utstyr har disse koblingene 100kr pr par hann/hunn
Hvor mange slanger er det?

Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter 150kr
Diverse kraner for fleksibilitet i vesketransport gjennom pumpene 3 kraner og T-kryss 300kr

Hva vil du ha? Byr 2000 kr for dette!

mvh Ole
 
Ser flere byr på div pakker,

Hvis ikke pakka mi går igjennom kan jeg by på denne alene...
Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter byr evt 200 kr
 
For å gjøre oppgaven enda mer uoversiktlig..
Byr 1100,- for bare brenneren.

Hvis det gjør det mer interessant kan jeg slenge med humle. Rhizomer, hele planter eller stiklinger.
 
Hei kjøper gjerne følgende:
Motstrømskjøler i kobber, "Convoluted" for turbulens og bedre kjøling. Har hurtigkoblinger for hageslanger på vannsiden og QD på vørtersiden 1000kr
Tilhørende slanger med Quick disconnects, alt utstyr har disse koblingene 100kr pr par hann/hunn
Hvor mange slanger er det?

Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter 150kr
Diverse kraner for fleksibilitet i vesketransport gjennom pumpene 3 kraner og T-kryss 300kr

Hva vil du ha? Byr 2000 kr for dette!

mvh Ole
Det er 3 slanger med koblinger.
 
Heisann!

Selv om jeg fortsatt håper noen er hypp på hele pakken, så er det greit at dere legger inn bud på enkeltgjenstander. Når det legges inn bud på flere gjenstander i en pakke så blir det vanskelig å avgjøre hvem som eventuelt blir sittende med vinnende bud dersom jeg stykker bryggeriet opp. Jeg trenger derfor en pris pr gjenstand.
 
Pris per gjenstand:
Motstrømskjøler i kobber 1100kr

Tilhørende slanger med Quick disconnects, alt utstyr har disse koblingene 200 kr

Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter 200kr

Diverse kraner for fleksibilitet i vesketransport gjennom pumpene 3 kraner og T-kryss 300kr

mvh Ole
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp